1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2025 12:40
până la 24.04.2025 11:23
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2025 11:23
până la 30.04.2025 11:23
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 442 800 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2025, 12:40 - 24 apr 2025, 11:23
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2025, 11:23 - 30 apr 2025, 11:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparații curente în cab. nr. 14 din blocul de studii al Școlii Profesionale nr.5 din mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Burebista nr.66
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Juc
Telefonul de contact
022523467, 022523729, 68387555
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2025, 12:40
Data ultimilor modificări
22 apr 2025, 11:23
Achizitii.md ID
21408919
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
18.04.25 12:40
duae_ro (1).semnat.pdf duae_ro (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
- duae
18.04.25 12:40
ds_lucrari (1).semnat (1).pdf ds_lucrari (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documente standart
18.04.25 12:40
caiet de sarcini desfășurat.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini desfășurat
22.04.25 11:23
Data:
19 apr 2025, 08:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (22 apr 2025, 11:26):
Caietul de sarcini desfășurat a fost încărcat.
Data:
22 apr 2025, 10:19
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat
Răspuns (22 apr 2025, 11:27):
Caietul de sarcini desfășurat a fost încărcat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.