Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21379638
1
Perioada de actualizare
de la
13.03.2025 16:03
până la 23.03.2025 00:00
până la 23.03.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.03.2025 00:00
până la 03.04.2025 00:00
până la 03.04.2025 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 952 929,08 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mart 2025, 16:03 - 23 mart 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mart 2025, 0:00 - 3 apr 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Furdui Doina
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2025, 16:03
Data ultimilor modificări
14 mart 2025, 10:56
Achizitii.md ID
21379638
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docx
Istoricul documentului
-
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docx
ID: 1deb8baf-578c-4d75-9e05-92140a22b197
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docx
ID: 1deb8baf-578c-4d75-9e05-92140a22b197
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
14.03.25 10:56
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
ID: 5734e515-2916-4400-ac94-e6b135ae36d0
tenderNotice
-
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdf
ID: 5734e515-2916-4400-ac94-e6b135ae36d0
tenderNotice
tenderNotice
-
14.03.25 10:56
duae psihiatrie 2025.semnat.pdf
duae psihiatrie 2025.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
-
14.03.25 10:56
ds_lucrari 2025 psihiatrie.semnat.pdf
ds_lucrari 2025 psihiatrie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
14.03.25 10:56
Data:
13 mart 2025, 16:17
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
Buna ziua, solicitam sa publicati formularul desfasurat cu resurse al caietului de sarcini, multumim anticipat
Răspuns (14 mart 2025, 10:57):
Bună ziua, formularul solicitat a fost publicat.
Data:
14 mart 2025, 11:46
Subiectul întrebării:
Anunț de participare.
Întrebare:
Bună ziua! Stimate Beneficiar, vă rugăm respectuos să ne faceți o claritate cu referire la modalitatea de achitare:
conform p.12 din anunțul de participare menționați că - Plata va fie efectuată doar după finalizarea lucrărilor totale, în baza facturii fiscale și a proceselor verbale acceptate, în termen de maxim 30 zile calendaristice, iar în p.3.2. din contractul-model - Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. Se vor efectua plăți pe parcursul lucrărilor, conform facturilor fiscale și proceselor verbale anexe , sau totuși o singură plată finală la terminarea lucrărilor?
Răspuns (14 mart 2025, 13:27):
Bună ziua, se vor efectua plăți pe parcursul lucrărilor, pentru lucrările realizate de facto, conform facturilor fiscale și proceselor verbale de recepție, semnate și acceptate de către Beneficiar.
Data:
18 mart 2025, 12:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini .
Întrebare:
Bună ziua. Poziția nr.46 cu indicatorul CG01A1 cu K=2 la materiale și utilaj . Devizierul beneficiarului nu a aplicat coieficientul ( se vede în desfășurarea resurselor ) Cum procedăm ?
Răspuns (18 mart 2025, 13:15):
De aplicat coeficientul indicat în denumirea lucrării, acesta va fi luat în considerare la etapa analizei ofertelor prezentate
Data:
18 mart 2025, 12:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Vrem să concretizăm normele de consum la fiecare resursă desfășurată. De exemplu poziția nr.48 Norma de consum pe untate de măsură = 1,0500 * cantitatea de 40m2 = trebuie să fie 42m2 totalul. Dar în caietul de sarcini totalul la această resursă se reflectă = 42,42m2 . Așa tip de calule sunt pe mai multe poziții. Noi ca OE ne menținem de norma de consum pe untate de măsură sau pe totalul calculat de programul vostru Win-Smeta 2000 ???
Răspuns (18 mart 2025, 13:16):
IND CG36B prevede aplicarea coeficientului de material mărunt în valoare de 1,01, care nu trebuie exclus. Astfel avem 40 m2*1,05*1,01=42,42 m2
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK