Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21379404
1
Perioada de actualizare
de la
13.03.2025 13:00
până la 23.03.2025 13:26
până la 23.03.2025 13:26
2
Propunerea ofertelor
de la
23.03.2025 13:26
până la 27.03.2025 15:26
până la 27.03.2025 15:26
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
467 702 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mart 2025, 13:00 - 23 mart 2025, 13:26
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mart 2025, 13:26 - 27 mart 2025, 15:26
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
achiziționarea lucrărilor de extindere și modernizare a sistemului de iluminat stradal în comuna Cîietu (s. Cîietu și s.Dimitrova) raionul Cantemir
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7317, MOLDOVA, Cantemir, s.Cîietu, satul Ciietu r-l Cantemir
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2025, 13:00
Data ultimilor modificări
21 mart 2025, 13:26
Achizitii.md ID
21379404
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de particip.licit ilumin. ciietu 2025.signed.pdf
anunt de particip.licit ilumin. ciietu 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.03.25 13:00
brielecta caiet de sarcini primaria ciietu.doc
Istoricul documentului
-
brielecta caiet de sarcini primaria ciietu.doc
ID: d72fe6f4-1b37-4d80-ad9d-0df7b852bfe0
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini 2025 cerearea ofer.de preț.docx
ID: d72fe6f4-1b37-4d80-ad9d-0df7b852bfe0
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
19.03.25 11:06
formul f 1 ilum.docx
Istoricul documentului
-
formul f 1 ilum.docx
ID: 2f2ac85f-aa0b-46f4-a67f-7df8ffa243aa
Documentele la ofertă
-
lista de lucrari formularul f 1.pdf
lista de lucrari formularul f 1.pdf
ID: 2f2ac85f-aa0b-46f4-a67f-7df8ffa243aa
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
19.03.25 11:11
Data:
14 mart 2025, 12:31
Subiectul întrebării:
Informatii detaliate
Întrebare:
Rugam sa plasati informatii detaliate despre corpurile de iluminat VOLTANA EVO 1 5270 8 LED 700mA NW 740 19.1W 230V si VOLTANA EVO 1 5270 8 LED 350mA NW 740 10.1W 230V . Caracteristicile luminotehnice care trebuie sa fie oferite pentru aceste corpuri echivalente.
Răspuns (19 mart 2025, 10:44):
A fost o mică greșială corectăm și plasăm din nou caietu de sarcini.
Data:
14 mart 2025, 12:34
Subiectul întrebării:
Estimarea achizitiei
Întrebare:
Rugam sa ne clarificati - cu estimarea achizitiei
dvs. urmeaza sa instalati 787 corpuri de iluminat. Doar la valoarea estimata de 467 702 lei, valoarea unui corp constituie cca. 600 lei fara tva. Daca vom analiza concursuri similare, vom evidentia ca corpuri echivalente Voltana Evo sunt propuse la un pret de cca. 1700-1800 lei fara tva. Rugam sa ne explicati cum ati ajuns la valoarea data de 467 702 lei, a devizului utilizand corpuri VOLTANA EVO in estimare?
Răspuns (19 mart 2025, 10:44):
A fost o mică greșială corectăm și plasăm din nou caietu de sarcini.
Data:
14 mart 2025, 12:34
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Răspuns (19 mart 2025, 10:44):
A fost o mică greșială corectăm și plasăm din nou caietu de sarcini.
Data:
14 mart 2025, 12:35
Subiectul întrebării:
Fformularul F1 desfasurat
Întrebare:
Buna ziua. publicati formularul F1 desfasurat. Multumim
Răspuns (14 mart 2025, 13:43):
ok
Data:
14 mart 2025, 12:35
Subiectul întrebării:
cel mai mic pret
Întrebare:
Rugam sa ne comunicat, in situatia in care 2 sau mai multi operatori economici vor oferta acelas pret minim, ofertele ambelor fiind elaborate conform cerinteleor, cum se va selecta castigatorul?
Răspuns (14 mart 2025, 13:38):
Conform Legii 131, cel mai scazut pret justificat
Data:
14 mart 2025, 12:36
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
Rugam sa plasati proiectul de executie pe platforma
Răspuns (14 mart 2025, 13:39):
va apropiati la adminsitrare spre informare
Data:
14 mart 2025, 14:49
Subiectul întrebării:
Rugam sa metionati refuzul
Întrebare:
Rugam sa indicat expres refuzul de a plasa proiectul de executie pe platforma
Răspuns (14 mart 2025, 14:58):
Sa produs o greșală la caietu de sarcini , o să modificăm caietu de sarcini și o să plasăm repetat.
O zi bună.
Data:
19 mart 2025, 09:21
Subiectul întrebării:
Formularul F
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați formularul F5 fără prețuri sau F1A desfășurat. Mulțumim pentru înțelegere
Răspuns (19 mart 2025, 11:03):
ok
Data:
20 mart 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Formularul F
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați formularul F5 fără prețuri
Răspuns (21 mart 2025, 13:25):
ok
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK