1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2025 10:10
până la 24.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2025 10:00
până la 03.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 051 316,70 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2025, 10:10 - 24 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2025, 10:00 - 3 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

privind achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul IMSP AMT Rîșcani (Centrul Medicilor de Familie nr. 12, str. Miron Costin 17/1), pentru anul 2025”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2025, 9:58
Data ultimilor modificări
13 mart 2025, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
2 051 316,70 MDL
Achizitii.md ID
21379161
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
15 apr 2025 10:06 - 31 dec 2025 10:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
privind achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul IMSP AMT Rîșcani (Centrul Medicilor de Familie nr. 12, str. Miron Costin 17/1), pentru anul 2025” (conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 268 173,53 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 1 471 965,21 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 1 517 970,61 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări