Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21376798
1
Perioada de actualizare
de la
10.03.2025 11:46
până la 21.03.2025 10:00
până la 21.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.03.2025 10:00
până la 31.03.2025 10:00
până la 31.03.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 056 841,66 MDL
Perioada clarificărilor:
10 mart 2025, 11:46 - 21 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mart 2025, 10:00 - 31 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstrucția sistemului de alimentare cu energie electrică a Cladirii administrative situată în or.Edinet str.Independentei, 33, nr.cad.41012080214.01
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Independenței 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2025, 11:46
Data ultimilor modificări
10 mart 2025, 12:22
Achizitii.md ID
21376798
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
414-53 cladirea admin edinet eef-iei f1.signed.pdf
414-53 cladirea admin edinet eef-iei f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:46
duae energie electrică.signed.pdf
duae energie electrică.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:46
anunt de participare licitatie energia electrică.signed.pdf
anunt de participare licitatie energia electrică.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:46
414-53 cladirea admin edinet eef-iei -caiet.signed.pdf
414-53 cladirea admin edinet eef-iei -caiet.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:46
Data:
10 mart 2025, 12:22
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Solicitam anexarea proiectului de executie verificat în baza căruia s-a elaborat caietul de sarcini.
Răspuns (10 mart 2025, 16:53):
Caietul de sarcini a fost elaborat de către proiectant și respectiv publicat de către grupul de lucru al autorității contractante. Anexat, încercăm să răspundem la întrebare atașînd documentația de proiect elaborată și respectiv verificată, accesați linkul de mai jos.
https://drive.google.com/file/d/10e30wEZo7AOE492qa6n6kUaRuwSBohK0/view?usp=drive_link
Data:
12 mart 2025, 15:24
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. Proiectul de executie prevede pozarea cablurilor in tub de protectie in mod inchis sub tencuiala. Caietul de sarcini nu ia in calcul executarea santurilor pentru pozarea cablurilor. In ce mod vor fi evaluate aceste lucrari de constructie necesare pentru indeplinirea lucrarilor, care impun cheltuieli adaugatoare?
Răspuns (13 mart 2025, 14:51):
Bună ziua. Caietul de sarcini nu ia în calcul executarea șanțurilor pentru pozarea cablurilor prin metoda închisă sub tencuială. Aceste lucrări vor fi calculate ca cheltuieli adăugătoare.
Data:
12 mart 2025, 15:40
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. In Poz 56 din CS (08-03-594-10) pentru montarea corpurilor de iluminat (Corp de iluminat cu lampi luminescente in tavane suspendate, montat pe suspensii, inclusiv costului corpului de iluminat ) se solicita in text -inclusiv costul corpurilor. Poz 57 reflecta cantitatea de corpuri nesesara. Ce anume se cere prin aceasta mentiune din descriere?
Răspuns (13 mart 2025, 14:53):
Bună ziua. De indicat corpurile de iluminat cu furnitura de prindere în complect.
Data:
14 mart 2025, 11:08
Subiectul întrebării:
ANUNT
Întrebare:
BUNA ZIUA. PUNCTUL 26 DIN ANUNT PREVEDE PREZENTAREA UNUI CERTIFICAT PRIVIND VIZITA OBIETIVULUI. CIND ESTE PRECONIZATA ACEASTA VIZITA , CIND ESTE DISPONIBILA AUTORITATEA. ESTE STABILIT UN TERMEN KONKRET? MULTUMIM
Răspuns (14 mart 2025, 13:21):
Bună ziua. Pînă la data de 21.03.2025 puteți vizita obiectul, excepție zilele de odihnă.
Data:
19 mart 2025, 08:14
Subiectul întrebării:
ANUNT
Întrebare:
De ce trebuie să fim cu vizită la obiect până la data de 21.03.2025 și la ce referire faceți conform legii privind licitațiile?
Răspuns (19 mart 2025, 10:17):
Bună ziua.Ținînd cont de prevederile anexei nr.7 "Cererea de participare" conform căreea potențialul ofertant declară faptul că nu are obiecții la documentația de atribuire ( și din experiența anterioară) cînd după atribuirea contractului de Achiziție Publică, frecvent au loc confruntări între beneficiar și furnizor sau antreprenor.
Impunînd condiția obligatorie de a vizita obiectul, grupul de lucru are intenția de :
a) a asigura eficiența achiziției publice;
b) să asigure publicitatea și transparența procedurilor de achiziții publice.
S-a indicat data de 21.03.2025, deoarece atît durează perioada clarificărilor.
Data:
19 mart 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Răspuns (19 mart 2025, 10:17):
Întrebare:
Serios!! vizita santierul asigura eficenta achiztii publice? sau transparenta procedurii? intelegem ca sunt indicate cerintele in AP, iar cum vizita la santier poate influenta la calitatea lucrarilor sau la suma ofertei? , ori cum oferta se elaboeaza pe baza CS anexat la procedura de achizite in cauza, cei nui indicat se calculeaza suplimentar cei in plus se extrage, ori cum se prezinta PV, asta-i pierdere de timp si cheltuieli nerambursabile, daca vizitam si gasim de coincidente in CS prezentat dvs anulati achizitia?
Răspuns (19 mart 2025, 14:29):
Autoritatea contractantă (grupul de lucru) este deschisă la orice constatare din partea potențialilor ofertanți și respectiv e hotărîtă să opereze cu careva modificări bine argumentate în perioada de pînă la data de 21.03.2025 ora 10:00. În caz contrar e posibilă situația ca după atribuirea contractului să apară clarificări de felul "arătați ce am cîștigat".
Data:
19 mart 2025, 14:42
Subiectul întrebării:
Răspuns (19 mart 2025, 14:29):
Întrebare:
Ce insemana bine agrumentate??,prin normele tehnice ori juridice? dvs detineti un proiect,eleborat de proiectant,coordonat,verificat si restu pe baza lui sa elaborat CS, lucrarile se vor executa strict conform acestor date, si care este rolul vizitei la santier?
Răspuns (19 mart 2025, 16:07):
Prin modificări bine argumentate se subînțelege acele modificări care rezultă din sprijinul neconformităților depistate după caz ca urmare a vizitei în teren cu operare ulterioară a schimbărilor respective în documentația de atribuire. În urma unui control multiplu se atinge și un nivel cuvenit privind gradul de perfectare a documentației de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK