1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2025 09:48
până la 17.03.2025 09:29
2
Propunerea ofertelor
de la 17.03.2025 09:29
până la 26.03.2025 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 774 908 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2025, 9:48 - 17 mart 2025, 9:29
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2025, 9:29 - 26 mart 2025, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigură normele necesare pentru păstrarea de lungă durată a documentelor de arhivă pe suport de hârtie și peliculă cinematografică (documente:foto, video și sonore) în conformotate cu standardele de păstrae
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gh. Asachi nr.67 bl.B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Paladi
Telefonul de contact
060060580
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 12:34
Valoarea estimată (fără TVA)
1 774 908 MDL
Achizitii.md ID
21376538
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gh. Asachi nr.67 bl.B
Durata contractului
31 mart 2025 01:00 - 31 dec 2025 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstrucția sistemelor de încălzire, ventilare și climatizare în depozitele de arhivă nr.2,4,6 a ANA-DGFAG CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202503100931_Contract de antrepriză (1) (2).semnat.pdf
Model de сontract
-Act juridic încheiat între părțile contractante cu indicarea drepturilor și obligațiunilor părților cu indicarea sumei ofertantului câștigător
10.03.25 09:48
202503100931_Caiet sarcini (2).semnat (1).pdf
Specificaţie tehnică
-Deviz de cheltuieli cu descrierea lucrărilor preconizate după cantitate și volum
10.03.25 09:48
202503100931_Anunț de participare (1) (3).semnat.pdf
tenderNotice
-Invitație pentru participare la concurs cu indicarea sumei estimative
10.03.25 09:48
202503100931_Documentația standard (1) (3).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-Instrucțiune pentru autoritățile contractante și ofertanți utilizată la inițierea și desfășurarea procedurii de achiziție
10.03.25 09:48
202503100931_DUAE (1) (3).semnat (1).pdf
Garanțiile la contract
-Declarație pe propria răspundere prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare
10.03.25 09:48
Комиссия
Prenume
Paladi Natalia
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1006601004138
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

G4S COMPANY

Preţul ofertei: 1 732 704,16 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări