1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2025 10:56
până la 14.03.2025 10:48
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2025 10:48
până la 24.03.2025 10:48
3
Licitaţie
25.03.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 321 366,88 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2025, 10:56 - 14 mart 2025, 10:48
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2025, 10:48 - 24 mart 2025, 10:48
Începutul licitației: 25 mart 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3006, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Stefan cel Mare nr.39
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Emilian Guţu
Telefonul de contact
079102633
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 mart 2025, 23:34
Valoarea estimată (fără TVA)
321 366,88 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21375614
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3006, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Stefan cel Mare nr.39
Durata contractului
28 mart 2025 10:54 - 31 dec 2025 10:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a blocurilor sanitare (baia) și acces la apă caldă în căminul nr. 1 CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202503061050_Documentația de atribuire DOCUMENTAȚIA STANDARD.docx
Documentele la ofertă
-Documentație standard
6.03.25 10:56
202503061049_Documentația de atribuire LISTA CU CANTITĂȚI DE LUCRĂRI.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Lista cu cantități de lucrări
6.03.25 10:56
202503061050_Documentație de atribuire DUAE.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
6.03.25 10:56
Комиссия
Prenume
Guţu Emilian
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007607001387
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 232 987,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Câștigător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări