1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2025 16:01
până la 10.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2025 09:00
până la 13.03.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 258 735,38 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2025, 16:01 - 10 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2025, 9:00 - 13 mart 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a acoperițului plat la I.P. Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Lupacescu
Telefonul de contact
067518725
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2025, 15:51
Data ultimilor modificări
5 mart 2025, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
258 735,38 MDL
Achizitii.md ID
21375433
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Durata contractului
17 mart 2025 16:01 - 29 dec 2025 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a acoperițului plat la I.P. Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
5.03.25 16:01
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.03.25 16:01
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
5.03.25 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ZUGRO PRIM

Preţul ofertei: 249 442,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări