Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21374952
1
Perioada de actualizare
de la
05.03.2025 06:15
până la 10.03.2025 09:30
până la 10.03.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
10.03.2025 09:30
până la 21.03.2025 15:00
până la 21.03.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
947 800 MDL
Perioada clarificărilor:
5 mart 2025, 6:15 - 10 mart 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mart 2025, 9:30 - 21 mart 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări interioare de reparație
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3720, MOLDOVA, Străşeni, s.Grebleşti, s.Greblești r.Strășeni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2025, 6:15
Data ultimilor modificări
6 mart 2025, 7:31
Achizitii.md ID
21374952
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare 2025.signed.pdf
Anunț de participare 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
Descrierea cerințelor
5.03.25 06:15
caiet de sarcini soluții arhitecturale.signed.signed.pdf
caiet de sarcini soluții arhitecturale.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Descrierea lucrărilor
5.03.25 06:15
Data:
5 mart 2025, 09:41
Subiectul întrebării:
Publicare repetata deja a 3 oară?
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, avînd în vedere că republicați a 3 oară ne facem concluzia că schemușoara nu merge, cred că ar fi cazul să se autosesizeze CNA. Vom depune un denunț și vă urăm succes în activitate!!!
Răspuns (6 mart 2025, 07:24):
Buna ziua. la publicarea documentației de atribuire pe platforma de achiziții sistemul a stabilit un de termen de 9 zile pentru depunerea ofertelor, ceea ce duce la încălcarea prevederilor art. 57 alin. (6) din Legea nr. 131/2015, care dispune că: În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Nu cunoaștem în ce scheme participă compania dvs. în cadrul procedurilor de achiziție. Ce ține de autosesizarea la CNA, este un drept al dvs. O zi bună.
Data:
5 mart 2025, 10:36
Subiectul întrebării:
DUAE si caiet de sarcini
Întrebare:
publicati va rog DUAE in format Word pentru completare,
si publicati caietul de sarcini in format WORD cu posibilitaea salvarii in calculator, suntem ECO.
Răspuns (6 mart 2025, 07:32):
Buna ziua, au fost publicate.
Data:
5 mart 2025, 13:31
Subiectul întrebării:
panourile informative
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta spuneti-ne va rog , panourile informative le aveti deja facute sau este necasar ca noi sa le confectionam?
Răspuns (6 mart 2025, 07:33):
Buna ziua. Compania urmează să le confecționeze,
Data:
5 mart 2025, 13:33
Subiectul întrebării:
pct.26 anunt de participare
Întrebare:
rugam clarificari asupra solicitari dstra - asigurarea securizarii santierului? ce aveti in vedere?
Răspuns (6 mart 2025, 07:38):
Buna ziua, asigurarea șantierului are în vedere faptul că, după transmiterea acestuia către operatorul economic, urmează să fie întreprinse măsuri pentru a preveni accesul persoanelor care nu fac parte din companie pe perimetrul șantierului. De asemenea, se vor lua măsuri pentru a evita punerea în pericol a persoanelor aflate pe șantier, asigurându-se astfel respectarea normelor de siguranță și protecția muncii.
Data:
5 mart 2025, 15:38
Subiectul întrebării:
poz.12
Întrebare:
poz.12-CN53A-Grunduire cu Betoncontact, ati lasat norma de consum 0,15kg/m2, dar in descrierea materialului este prevazut 0,15-0,27 kg/m2. o sa fie in deajuns ?
Răspuns (6 mart 2025, 07:39):
Buna ziua, vă rugăm respectați norma prevăzută de caietul de sarcini, 0,15 kg/m2.
Data:
5 mart 2025, 21:46
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, care este raționamentul solicitărilor din punctul 10 al anunțului de participare???
Răspuns (6 mart 2025, 07:49):
Buna ziua. La stabilirea cerinței s-a ținut cont de faptul că este necesară executarea lucrării într-un termen cât mai scurt. În plus, s-a observat că, în ultima perioadă, există ofertanți care dețin doar documentația formală, dar nu sunt capabili să finalizeze efectiv lucrările începute. Suplimentar, vă informăm că această cerință este una destul de modestă, având în vedere că se participă la o procedură în care operatorii economici trebuie să demonstreze capacitatea reală de a executa lucrarea conform cerințelor stabilite, inclusiv experiența în realizarea unor lucrări de valoare similară. Totodată, se dorește selectarea unei companii fiabile, care să dispună de resursele necesare și de personal calificat, asigurând astfel derularea eficientă a lucrărilor și respectarea termenelor asumate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK