1
Perioada de actualizare
de la 27.02.2025 16:45
până la 10.03.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2025 13:00
până la 20.03.2025 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 440 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 febr 2025, 16:45 - 10 mart 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2025, 13:00 - 20 mart 2025, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman Frunza
Telefonul de contact
060002669
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2025, 16:38
Data ultimilor modificări
27 febr 2025, 23:55
Valoarea estimată (fără TVA)
440 000 MDL
Achizitii.md ID
21373104
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Durata contractului
2 apr 2025 16:40 - 30 dec 2027 16:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrărilor de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Artcom Service

Preţul ofertei: 299 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări