1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2025 17:18
până la 02.03.2025 21:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2025 21:00
până la 23.03.2025 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 123 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2025, 17:18 - 2 mart 2025, 21:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2025, 21:00 - 23 mart 2025, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia acoperișului și schimbarea învelitorii la blocul B, Instituţia Publică Gimnaziul „Simion Simion Cibotaru” din s. Cobîlea, r-nul Şoldăneşti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7214, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cobîlea, r-nul Şoldăneşti s. Cobîlea
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Doruc
Telefonul de contact
027251218; 069795314
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2025, 17:06
Data ultimilor modificări
22 febr 2025, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 123 000 MDL
Achizitii.md ID
21369965
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-7214, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cobîlea, r-nul Şoldăneşti s. Cobîlea
Durata contractului
25 mart 2025 08:00 - 30 iul 2025 17:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatia acoperișului și schimbarea învelitorii la blocul B, Instituţia Publică Gimnaziul „Simion Simion Cibotaru” din s. Cobîlea, r-nul Şoldăneşti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat arie totala
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC LANGRAFT SRL

Preţul ofertei: 704 757,53 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vatel Prim

Preţul ofertei: 750 426,96 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

TOPLIDER SRL

Preţul ofertei: 791 603,97 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 974 930,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări