Lucrări de reparații a gardului și amenajarea parcării
până la 25.02.2025 10:00
până la 07.03.2025 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini lotul 1 (modificat 1).docx
ID: 0628c15a-a47e-4809-aa1a-128118a590b9
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini lotul 1.docx
ID: 0628c15a-a47e-4809-aa1a-128118a590b9
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SRL EUSEVAS CONS