1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2025 14:04
până la 01.03.2025 14:56
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2025 14:56
până la 17.03.2025 14:56
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2025, 14:04 - 1 mart 2025, 14:56
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2025, 14:56 - 17 mart 2025, 14:56
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de eficiență energetică a clădirii Instituției de Educație Timpurie nr.2 or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2025, 14:00
Data ultimilor modificări
27 febr 2025, 14:56
Valoarea estimată (fără TVA)
2 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21362750
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
18 mart 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de lucrări de eficiență energetică a clădirii Instituției de Educație Timpurie nr.2 or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sracini gr.2.signed.pdf caiet de sracini gr.2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
11.02.25 14:04
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.02.25 14:04
caiet de sarcini gr.2 f1.signed.pdf caiet de sarcini gr.2 f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI f1
20.02.25 16:23
f1 gr.2.signed.pdf f1 gr.2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-cF 1A
25.02.25 10:30
formular 1 iet 201.signed.pdf formular 1 iet 201.signed.pdf
Documentele la ofertă
-F1 201
26.02.25 16:21
formular 1a 201.signed.pdf formular 1a 201.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini F1
27.02.25 14:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 3 219 042,01 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 4 820 676,69 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări