1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2025 15:04
până la 08.01.2025 00:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.01.2025 00:00
până la 15.01.2025 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 37 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2025, 15:04 - 8 ian 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 ian 2025, 0:00 - 15 ian 2025, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Analiza activităților financiare și operaționale a întreprinderei.Examinarea documentelor financiare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihalcea Hîncu 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Paholco
Telefonul de contact
026922023
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 15:04
Data ultimilor modificări
3 ian 2025, 15:04
Achizitii.md ID
21336742
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (1).signed.signed (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.01.25 15:04
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Anuntul de participare
3.01.25 15:04
duae (1).signed.pdf duae (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
3.01.25 15:04
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.