Achiziţie publică
21329374
Cartofi alimentari
1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2024 09:41
până la 03.01.2025 10:00
până la 03.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2025 10:00
până la 09.01.2025 10:00
până la 09.01.2025 10:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
10.01.2025 12:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
1 388 889 MDL
Perioada clarificărilor:
24 dec 2024, 9:41 - 3 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 ian 2025, 10:00 - 9 ian 2025, 10:00
Începutul licitației:
10 ian 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2024, 9:27
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 9:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 388 889 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 555,56 MDL
Achizitii.md ID
21329374
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. v. Lupu, 37
Durata contractului
23 ian 2025 09:31 - 30 dec 2025 09:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 200000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.12.24 09:41
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.12.24 09:41
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK