Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.12.2024 16:06
până la 02.01.2025 11:27
până la 02.01.2025 11:27
2
Propunerea ofertelor
de la
02.01.2025 11:27
până la 15.01.2025 11:27
până la 15.01.2025 11:27
au rămas 5 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 311 696,53 MDL
Perioada clarificărilor:
23 dec 2024, 16:06 - 2 ian 2025, 11:27
Perioada de depunere a ofertelor:
2 ian 2025, 11:27 - 15 ian 2025, 11:27
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de renovare la Grădinița de copii Butucel din satul Nimoreni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6821, MOLDOVA, Ialoveni, s.Nimoreni, Nimoreni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2024, 16:06
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 15:46
Achizitii.md ID
21329154
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de renovare la Grădinița de copii Butucel din satul Nimoreni
Buget: 1311696.53 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari gradinita se 2.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari gradinita se 2.signed.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
23.12.24 16:06
Lucrări de renovare la Grădinița de copii Butucel din satul Nimoreni
Data:
24 dec 2024, 11:20
Subiectul întrebării:
Timp prea scurt pentru depunere
Întrebare:
Bună ziua! De ce ați format o achiziție procedura COP dacă conform legislației dacă valoarea estimată depășește peste 800 000 lei deja este Licitație deschisă? Și termenul e prea restrâns pentru depunerea ofertelor. Vă rugăm să anulați licitație dată și să reformulați corect în baza legii 131/2015.
Răspuns (24 dec 2024, 16:10):
COP lucrari de la 375.0 mii lei pana la 2 .0 mln.
Data:
26 dec 2024, 10:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa publicati caietul de sarcini desfasurat. mersi
Răspuns (26 dec 2024, 15:37):
Buna ziua, pentru mai multa informatie, puteti sa faceti cunostinta cu proiectul la sediul primariei Nimoreni.
Lucrări de renovare la Grădinița de copii Butucel din satul Nimoreni
Data:
26 dec 2024, 14:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam publicarea caietului de sarcini desfasurat
Răspuns (26 dec 2024, 15:37):
Buna ziua, pentru mai multa informatie, puteti sa faceti cunostinta cu proiectul la sediul primariei Nimoreni.
Data:
27 dec 2024, 11:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Documentatia tehnic contine si lista cantitatilor de lucrari formularul nr. 1 desfasurat si cu proiectul nu are nimic. Va rog publicati formularul nr. 1 desfasurat sau formularul nr. 5 fara pret
Răspuns (31 dec 2024, 11:27):
Buna ziua, pentru mai multa informatie, puteti sa faceti cunostinta cu proiectul la sediul primariei Nimoreni.
Data:
31 dec 2024, 11:36
Subiectul întrebării:
Clarificari!!!
Întrebare:
Draga Autoritate Contractanta avem asa senzatie dupa raspunsurile ce le primim primim in concluzie ca nu etse o colaborare reciproca,de parca nu aveti interes sa primiti un pret bun sau favorizati pe un anumit OE si vreti sa mai spalati oficial niste banuti!!!
Va rugam pentru maxima transparenta sa afisati pe platforma forma 1 descifrat sau forma 5 a devizului sunteti obligati ca sa expuneti la maxim toate instrumentele lucrative!!
Rugam sa nu limitati participare la achiziitii publice,totusi este o platfoarma publica si Autoritatea Contractanta tot sunt alesi ai poporului sa gestioneze publici corect fara de interese personale!!!
Ca sa nu aveti contestatie de documentatie rugam afisarea formularelor ca sa avem posibilitatea de a prezenta volume corecte!!!
Răspuns (2 ian 2025, 11:21):
Bună ziua. Caietul de sarcini a fost elaborat așa cum este încărcat pe platformă. Alte documente nu avem. Vă suntem la dispoziție la sediul primăriei pentru orice detaliu. Suntem destul de deschiși și transparenți. Nu favorizăm pe nici un operator economic.
Data:
1 ian 2025, 20:08
Subiectul întrebării:
CS - devizul 1
Întrebare:
p. 21 specificati ce fel de gard.
p. 24 specificati parametri materialului izolant. (ex. domeniu de utilizare fatada sau acoperis, clasa A, 135 sau 160 kg/m3, conductivitatea termica = 0.038 sau 0,044 W/mk, valoarea rezistentei la compresiune la deformarea de 10% a grosimii - 50 kPa s.a.)
p. 47 specificati dimensiunile Dulap incorporat pentru lavoar si tipul acestuia
Răspuns (2 ian 2025, 11:24):
Bună ziua. Vă rugăm pentru mai multe detalii asupra proiectului vă apropiați la sediul primăriei. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK