1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2024 10:22
până la 20.12.2024 10:54
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2024 10:54
până la 27.12.2024 12:54
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
30.12.2024 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2024, 10:22 - 20 dec 2024, 10:54
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2024, 10:54 - 27 dec 2024, 12:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Achizitionarea rechizitelor de birou

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Munteanu Vasile
Telefonul de contact
069065856
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 9:53
Data ultimilor modificări
16 dec 2024, 12:17
Achizitii.md ID
21324432
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202412160956_DUAE rechizite 2025.doc
Documentele la ofertă
DUAE rechizite 2025.doc
16.12.24 10:22
202412160955_Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160956_doc.standard rechizite 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc.standard rechizite 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160956_DUAE rechizite 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE rechizite 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160955_Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.docx
16.12.24 10:22
202412160956_doc.standard rechizite 2025.docx
Documentele la ofertă
doc.standard rechizite 2025.docx
16.12.24 10:22
Achizitionarea rechizitelor de birou
Data:
16 dec 2024, 12:17
Subiectul întrebării:
graficul de livrare
Întrebare:
buna, care va fi graficul de livrare ?
Răspuns (16 dec 2024, 14:17):
Buna ziua, dorim bunurile sa fie livrate in cel mai scurt timp posibil dupa desemnarea castigatorului, cu exceptie la Hartie A4 se accepta in 2 transe. Ce tine de Agendele pentru anul 2026 pot fi livrate nu mai tarziu de ultimul trimestru al anului 2025.
Achizitionarea rechizitelor de birou
Data:
16 dec 2024, 12:19
Subiectul întrebării:
Specificatia tehnica
Întrebare:
in specificatia tehnica at inficat anumite branduri - se accepta alte branduri ?
Răspuns (16 dec 2024, 14:09):
Da, se accepta si alte branduri similare dar cu specificatiile mentionate in anuntul de participare.
Data:
16 dec 2024, 14:34
Subiectul întrebării:
Lot separat pentru plicuri
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa creati lot separat pentru plicuri (pozitiile 2-7) sau sa efectuati evaluarea pe pozitii pentru a permite tuturor agentilor economici interesati sa participe la aceasta achizitie si a obtine o concurenta sporita si cel mai bun raport pret/calitate la bunurile solicitate.
Răspuns (16 dec 2024, 16:41):
Buna ziua, grupul de lucru a decis ca toate bunurile solicitate sa fie prezentate intr-o singura oferta (toate loturile), nu pe loturi separat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.