1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2024 15:36
până la 17.12.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2024 15:30
până la 20.12.2024 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 370 172,93 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2024, 15:36 - 17 dec 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2024, 15:30 - 20 dec 2024, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ремонт фасада здания Главного Учебного Корпуса Колледжа им. М. Чакира в м. Комрат
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str. Lenin 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Comrat Colegiul pedagogic M.Ciachir
Telefonul de contact
029826035
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2024, 15:31
Data ultimilor modificări
12 dec 2024, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
370 172,93 MDL
Achizitii.md ID
21323446
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str. Lenin 160
Durata contractului
22 dec 2024 15:35 - 30 dec 2024 15:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ремонт фасада здания Главного Учебного Корпуса Колледжа им. М. Чакира в м. Комрат CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: A
Documentele procedurii de achiziție
anunț.pdf anunț.pdf
tenderNotice
-
12.12.24 15:36
ds_lucrari (402).docx
Documentele la ofertă
-
12.12.24 15:36
duae 402.doc
Documentele la ofertă
-
12.12.24 15:36
Documentele lotului
lot.md - excell.xlsx
-
12.12.24 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 308 107,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări