1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2024 23:35
până la 16.12.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2024 16:00
până la 23.12.2024 23:00
3
Licitaţie
de la 24.12.2024 14:00
până la 24.12.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 978 860 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2024, 23:35 - 16 dec 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2024, 16:00 - 23 dec 2024, 23:00
Începutul licitației: 24 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reproectarea blocului G etajul 2 al Scolii pentru 464 de locuri din s. Ciuflesti, r-nul Causeni , in sala polivalenta de educatie fizica, Etapa 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7716, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ciufleşti, s. Ciuflesti r-nul Causeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Pirlog
Telefonul de contact
024365400
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2024, 23:33
Data ultimilor modificări
11 dec 2024, 12:03
Valoarea estimată (fără TVA)
978 860 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
978,86 MDL
Achizitii.md ID
21322135
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7716, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ciufleşti, s. Ciuflesti r-nul Causeni
Durata contractului
28 dec 2024 18:00 - 30 dec 2025 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reproectarea blocului G etajul 2 al Scolii pentru 464 de locuri din s. Ciuflesti, r-nul Causeni , in sala polivalenta de educatie fizica, Etapa 1 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini .docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini in format WORD
11.12.24 12:03
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
11.12.24 12:03
anunt_de_participare_lucrari .semnat.pdf anunt_de_participare_lucrari .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.12.24 12:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 897 042 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate in caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 164 472,48 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări