Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 13 800 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2024, 13:20 - 9 dec 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 13:00 - 12 dec 2024, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie şi rechizite de birou conform necesităţilor I.M.S.P. Centrul de Sănătate Durleşti pentru anul 2025

Informația despre anulare
Motivul anulării
EROARE LA PUBLICAREA ANUNTULUI- PROCEDURA DE ACHIZITIE S-A DUBLAT
Data anulării
6 dec 2024, 14:09
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Cartusa 56
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Prisacaru
Telefonul de contact
022587967
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2024, 13:20
Data ultimilor modificări
6 dec 2024, 14:09
Achizitii.md ID
21320499
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.