1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2024 10:06
până la 10.12.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2024 11:00
până la 19.12.2024 14:00
3
Licitaţie
20.12.2024 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 23 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2024, 10:06 - 10 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2024, 11:00 - 19 dec 2024, 14:00
Începutul licitației: 20 dec 2024, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform condițiilor din caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Strîmbanu
Telefonul de contact
079476448
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 dec 2024, 10:06
Valoarea estimată (fără TVA)
23 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
230 MDL
Achizitii.md ID
21320252
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.115
Durata contractului
1 ian 2025 09:06 - 31 dec 2025 09:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică, buton de alarmă și deservire tehnică perioada 01.01.2025-31.12.2025: Servicii de pază tehnică antiefracție și pază tehnică antiincendiu a obiectivului amplasat în mun. Chișinău, bd.Ștefan cel Mare și Sfînt nr.115 CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
202412061006_Caiet de sarcini serv.pază 2025.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
6.12.24 10:06
202412051655_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.12.24 10:06
202412051655_Anunt de participare.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
6.12.24 10:06
202412051655_Doc Standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
6.12.24 10:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 22 098 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări