1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2024 18:25
până la 10.12.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2024 17:00
până la 18.12.2024 17:00
3
Licitaţie
19.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 46 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2024, 18:25 - 10 dec 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2024, 17:00 - 18 dec 2024, 17:00
Începutul licitației: 19 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Executarea lucrărilor de semnalizare anitincendiară cu cablu pentru arhivă apmlsată în Centrul de Calcul din str. Aleea Gării, 42, mun. Chișinău conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Movilean
Telefonul de contact
022-83-45-28
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2024, 17:54
Data ultimilor modificări
4 dec 2024, 18:32
Valoarea estimată (fără TVA)
46 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21319723
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Durata contractului
23 dec 2024 18:00 - 30 ian 2025 18:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Executarea lucrărilor de semnalizare anitincendiară cu cablu pentru arhivă apmlsată în Centrul de Calcul din str. Aleea Gării, 42, mun. Chișinău conform Caietului de sarcini CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa_2.docx
Documentele la ofertă
formular ofertei
4.12.24 18:25
anexa_4.docx
Documentele la ofertă
-formular declarația
4.12.24 18:25
anexa_3.docx
Documentele la ofertă
-formular informații generale
4.12.24 18:25
invitație arhiva_lucrări.pdf invitație arhiva_lucrări.pdf
tenderNotice
invitație de participare
4.12.24 18:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 60 714,81 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări