1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2024 15:14
până la 13.12.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2024 15:30
până la 16.12.2024 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 757 429,63 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2024, 15:14 - 13 dec 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2024, 15:30 - 16 dec 2024, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de cantină si servicii de catering (de preparare și livrare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Haltei 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veaceslav Macovei
Telefonul de contact
069149119
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2024, 15:06
Data ultimilor modificări
3 dec 2024, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 757 429,63 MDL
Achizitii.md ID
21319158
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Haltei 2
Durata contractului
31 dec 2024 15:10 - 30 dec 2025 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cantină si servicii de catering (de preparare și livrare) CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 25800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunti.pdf anunti.pdf
tenderNotice
anunti
3.12.24 15:14
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
3.12.24 15:14
documentatia standart .doc
Documentele la ofertă
-doc.standart
3.12.24 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 1 584 628 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport calitate-preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Kids Catering SRL

Preţul ofertei: 1 667 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări