1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2024 13:54
până la 09.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2024 10:00
până la 16.12.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 17.12.2024 12:00
până la 17.12.2024 13:42
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 363 734,77 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2024, 13:54 - 9 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 10:00 - 16 dec 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile licitate conțin: Servicii de deservire tehnică a cazanelor, servicii de deservire tehnică a aparatelor de aer condiționat de birou și industriale, servicii de deservire tehnică a sistemului anti incendiar automatizat cu gaze, servicii de deservire și reparație a sistemului de avertizare a incendiului (COLN), servicii de deservire tehnică a ascensoarelor, servicii de deservire tehnică a utilajului stației electrice diesel și a sursei de energie permanente UPS– EMERSON și servicii de deservire tehnică a sistemului de ventilare în cantina BNM

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Teleman
Telefonul de contact
022822659
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2024, 13:54
Data ultimilor modificări
5 dec 2024, 14:10
Achizitii.md ID
21318519
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
2.12.24 13:54
anunț de participare .doc
Documentele la ofertă
-
2.12.24 13:54
caiet de sarcini_fin.docx
Documentele la ofertă
-
2.12.24 13:54
formular duae.doc
Documentele la ofertă
-
2.12.24 13:54
Lot 6: Servicii de deservire tehnică a ascensoarelor
Data:
5 dec 2024, 14:10
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Rugăm să precizați pentru câte luni se solicită deservirea ascensoarelor, conform documentației aferente procedurii se solicită 11 luni de deservire - ? Dacă da, atunci de ce termenul de valabilitate a contractului este 01.01.2025 - 31.01.2026 - 13 luni ???, Dacă totuși sunt 11 luni - precizați perioada de deservire, în cazul în care se solicită deservirea pentru 12 luni, rugăm să efectuați corectări în documentație.
Răspuns (5 dec 2024, 16:39):
Buna ziua, mulțumesc pentru întrebare. Oferta urmează a fi prezentată conform cerințelor caietului de sarcini. Astfel, perioada de deservire constituie 11 luni, pănă la 31.12.2024, dar contractul va fi valabil pină 31.01.2026, pentru a asigura achitarea serviciilor contractate.
Data:
6 dec 2024, 14:49
Subiectul întrebării:
clarificare 2
Întrebare:
Rugăm să specificați expres (prin modificarea documentației aferente) la lotul 6 din Anexa nr.1 (Specificații tehnice) la Caietul de sarcini care este perioada de deserevire a ascensoarelor - februarie 2025-decembrie 2025. Această clauză trebuie să fie prevăzută și în Contract ca de exemplu „serviciile de deservire încep din 01.02.2025 - data finală 31.12.2025”. Cu referire la perioada de valabilitate a contractului înțelegem că în luna ianuarie 2026 doriți să asigurați achitarea, atunci ce e cu luna ianuarie 2025?
Răspuns (6 dec 2024, 16:17):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Comunicăm următoarele: Conform documentației de atribuire perioada de deservire a ascensoarelor este de 11 luni (februarie - decembrie 2025). S-a indicat doar cantitatea de luni. Cu privire la valabilitatea contractului: se indică valabilitatea de 31.01.2026 pentru executare completă a contractului care cuprinde și perioada de facturare. Luna ianuarie 2026 nu cuprinde și serviciul de deservire. Acest termen, în cazul dat se referă la Beneficiar (BNM) și este o practică aplicată de către autoritatea contractantă. Din experiențele anterioare, precizăm că, pentru serviciile respective plățile/achitările au loc în aceeași lună în care se efectuează deservirea. Vă mulțumesc.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.