1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2024 15:46
până la 02.12.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 16:00
până la 05.12.2024 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2024, 15:46 - 2 dec 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2024, 16:00 - 5 dec 2024, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Imprimantă color, A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2024, 15:43
Data ultimilor modificări
29 nov 2024, 15:46
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21318033
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
9 dec 2024 15:44 - 30 dec 2024 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă color, A4 CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Stronghold

Preţul ofertei: 19 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Stimate operator economic, Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Imprimantei color, A4, conform necesităților AGEPI. Până la termenul limită – data 06.12.2024, ora 16:00 a depus oferta 1 (unu) ofertant: - „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară (19990,00lei fără TVA) se încadrează în valoarea planificată a achiziției (20000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice, toate documentele solicitate au fost prezentate, datorii față de bugetul de stat nu sunt. În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. 3011-1041 din 13.12.2024), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA/23988,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice și se încadrează în valoarea planificată a achiziției.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări