Achiziţie publică
21318033
Imprimantă color, A4
1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2024 15:46
până la 02.12.2024 16:00
până la 02.12.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 16:00
până la 05.12.2024 16:00
până la 05.12.2024 16:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
20 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 nov 2024, 15:46 - 2 dec 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 dec 2024, 16:00 - 5 dec 2024, 16:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imprimantă color, A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2024, 15:43
Data ultimilor modificări
29 nov 2024, 15:46
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21318033
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
9 dec 2024 15:44 - 30 dec 2024 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt imprimanta(repetat din 29.11.2024).signed.pdf
anunt imprimanta(repetat din 29.11.2024).signed.pdf
tenderNotice
-
29.11.24 15:46
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Stronghold
Preţul ofertei:
19 990 MDL
Statut:
Învingător
Stimate operator economic,
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Imprimantei color, A4, conform necesităților AGEPI.
Până la termenul limită – data 06.12.2024, ora 16:00 a depus oferta 1 (unu) ofertant:
- „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară (19990,00lei fără TVA) se încadrează în valoarea planificată a achiziției (20000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice, toate documentele solicitate au fost prezentate, datorii față de bugetul de stat nu sunt.
În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. 3011-1041 din 13.12.2024), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA/23988,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice și se încadrează în valoarea planificată a achiziției.
13.12.24 16:58
Motivul: Stimate operator economic,
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Imprimantei color, A4, conform necesităților AGEPI.
Până la termenul limită – data 06.12.2024, ora 16:00 a depus oferta 1 (unu) ofertant:
- „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară (19990,00lei fără TVA) se încadrează în valoarea planificată a achiziției (20000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice, toate documentele solicitate au fost prezentate, datorii față de bugetul de stat nu sunt.
În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. 3011-1041 din 13.12.2024), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „STRONGHOLD” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19990,00 de lei fără TVA/23988,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice și se încadrează în valoarea planificată a achiziției.
Documentele de calificare
scr. instiintare_imprimantă color.signed.pdf
scr. instiintare_imprimantă color.signed.pdf
ID: 1d3f5841-bbbd-4c71-b362-efd5722f3e44
Oferta câștigătoare
13.12.24 16:58
decizia_de_atribuire_55 imprimanta color.signed.signed.signed.signed.semnat.pdf
decizia_de_atribuire_55 imprimanta color.signed.signed.signed.signed.semnat.pdf
ID: c1037dda-b34e-4bc3-abb5-23deed3307da
Raport de evaluare
13.12.24 16:58
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
extras stronghold 11.03.24.pdf
extras stronghold 11.03.24.pdf
ID: 346d0c5a-bf96-497f-98e8-02d04e9c85ca
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
confirmare producator eee.pdf
confirmare producator eee.pdf
ID: 6ff06d0f-41b2-442e-8e08-48241a0e2755
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
5.12.24 10:58
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
declaratia de eligibilitate.pdf
declaratia de eligibilitate.pdf
ID: dba90689-3c53-4b2e-9472-1f7db9ce069e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
5.12.24 16:00
Propunere financiară
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
6.12.24 09:00
contract konica minolta - dovada detinerii centru autorizat.pdf
contract konica minolta - dovada detinerii centru autorizat.pdf
ID: 7ad5054c-f445-4221-933a-9559fea2d9ec
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.24 10:57
Data deschiderii:
6.12.24 09:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK