1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2024 15:21
până la 09.12.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2024 16:00
până la 17.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 912 500 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2024, 15:21 - 9 dec 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 16:00 - 17 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de înlocuire a contoarelor de apă rece la consumatorii casnici Sectorul Râșcani și suburbiile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Bulmag
Telefonul de contact
022256797, 067748246, 060711110
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2024, 15:14
Data ultimilor modificări
29 nov 2024, 22:05
Valoarea estimată (fără TVA)
1 912 500 MDL
Achizitii.md ID
21317990
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Durata contractului
19 dec 2024 15:19 - 30 dec 2026 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de înlocuire a contoarelor de apă rece la consumatorii casnici Sectorul Râșcani și suburbiile CPV: 51220000-0 - Servicii de instalare de echipament de control
Cantitatea: 4500.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
ap 80.pdf ap 80.pdf
Documentele la ofertă
-
29.11.24 15:21
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
29.11.24 15:21
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.11.24 15:21
specificatii tehnice si de pret.docx
Documentele la ofertă
-
29.11.24 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MRC TEHSERVICE

Preţul ofertei: 1 901 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări