1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2024 22:03
până la 09.12.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2024 08:00
până la 19.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 387 780 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2024, 22:03 - 9 dec 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 8:00 - 19 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prestatorul va asigura prestarea serviciilor de alimentare pentru elevii IPLT „Alexei Mateevici” or. Cricova în perioada 09.01.2025-24.12.2025.
Clasele I - IV dejun:
56605 porții x 20,20 = 1 143421,00 lei;
Grupa cu regim prelungit dejun + prânz:
3078 porții x 34,50 lei = 106 191,00 lei;
Clasele V-IX dejun:
6840 portii x 20,20 lei = 138 168,00 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I. Braga
Telefonul de contact
060251061
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2024, 21:56
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 22:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 387 780 MDL
Achizitii.md ID
21317567
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Durata contractului
2 ian 2025 18:00 - 30 dec 2025 21:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
alimentare pentru elevii IPLT „Alexei Mateevici” or. Cricova CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standarta_bunuri_servicii_cricova.docx
Documentele la ofertă
-
28.11.24 22:03
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
28.11.24 22:03
duae_ro_(1).doc
Clarificări pentru participanți
-
28.11.24 22:03
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
28.11.24 22:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 1 387 780 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări