1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2024 17:53
până la 03.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2024 12:00
până la 09.12.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 10.12.2024 14:00
până la 10.12.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 91 700 EUR
Perioada clarificărilor: 28 nov 2024, 17:53 - 3 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2024, 12:00 - 9 dec 2024, 17:00
Începutul licitației: 10 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pelicule BOPP
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2024, 16:38
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
91 700 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
458,50 EUR
Achizitii.md ID
21317518
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
16 dec 2024 17:50 - 30 iul 2025 17:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pelicule BOPP CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. pelicule bopp.signed.pdf anunt de participare. pelicule bopp.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
28.11.24 17:53
formular oferta. pelicula bopp.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
28.11.24 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 83 000 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Canpas Cop

Preţul ofertei: 83 840 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări