1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2024 09:22
până la 07.12.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2024 09:30
până la 16.12.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 803 766,67 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2024, 9:22 - 7 dec 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2024, 9:30 - 16 dec 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dezvoltarea infrastructurii de aprovizionare a localității cu apă și canalizare la obiectele de menire socială de în satul Camencea, comuna Donici, rl Orhei conform proiectului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3526, MOLDOVA, Orhei, s.Donici, s. Donici r. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Guzun
Telefonul de contact
079510263
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2024, 9:14
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 10:03
Valoarea estimată (fără TVA)
7 803 766,67 MDL
Achizitii.md ID
21316429
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3526, MOLDOVA, Orhei, s.Donici, s. Donici r. Orhei
Durata contractului
25 dec 2024 09:17 - 30 dec 2025 09:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția infrastructurii de aprovizionare cu apă și canalizare în satul Camencea, comuna Donici, rl Orhei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentație standard
27.11.24 09:22
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-descrierea lucrărilor solicitate
27.11.24 09:22
3 forma desfasurata.signed.pdf 3 forma desfasurata.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentul solicitat
28.11.24 10:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 5 688 066,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespund Documentele de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 5 829 257 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

V & P Benefit SRL

Preţul ofertei: 6 108 125,70 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 7 436 173,02 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări