1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2024 07:54
până la 06.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2024 10:00
până la 12.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 51 732 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2024, 7:54 - 6 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2024, 10:00 - 12 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de supraveghere și servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2024, 7:47
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 7:54
Valoarea estimată (fără TVA)
51 732 MDL
Achizitii.md ID
21315633
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2025 08:00 - 30 dec 2025 07:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii privind supravegherea obiectivelor utilate cu buton de alarmă, paza bunurilor, precum și deservirea tehnică a mijloacelor de semnalizare pază-incendiu din edificiiile Băncii Naționale a Moldovei CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.11.24 07:54
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
26.11.24 07:54
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
26.11.24 07:54
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
26.11.24 07:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 51 732 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări