1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2024 15:03
până la 27.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2024 15:00
până la 02.12.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 03.12.2024 14:00
până la 03.12.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 400 EUR
Perioada clarificărilor: 22 nov 2024, 15:03 - 27 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2024, 15:00 - 2 dec 2024, 17:00
Începutul licitației: 3 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Huse din Carton
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2024, 14:58
Data ultimilor modificări
22 nov 2024, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
5 400 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
54 EUR
Achizitii.md ID
21314799
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
9 dec 2024 15:01 - 30 dec 2025 15:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Huse din Carton CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. cutii pentru produse.signed.pdf anunt de participare. cutii pentru produse.signed.pdf
tenderNotice
-Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
22.11.24 15:03
formular oferta.cutii pt produse.docx
Criterii de eligibilitate
-Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
22.11.24 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Editura Amprenta-foil" SRL

Preţul ofertei: 4 203 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 6 076 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Neosan

Preţul ofertei: 6 500 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări