Ouă de găină
până la 24.11.2024 15:30
până la 27.11.2024 15:30
până la 28.11.2024 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Documentele la ofertă
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Intervetcom
Avicola
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
AMAGER-COM
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.