Achiziţie publică
21311443
Lot. 1 Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2025
1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 11:27
până la 25.11.2024 12:10
până la 25.11.2024 12:10
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2024 12:10
până la 05.12.2024 12:10
până la 05.12.2024 12:10
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2024, 11:27 - 25 nov 2024, 12:10
Perioada de depunere a ofertelor:
25 nov 2024, 12:10 - 5 dec 2024, 12:10
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2025, începînd cu 01.01.2025 ora 00:00 pînă la 31.12.2025 inclusiv.
Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri
Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani.
Timpul pazei: 24h , 7/7
Paza regim NON-STOP
Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri
Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani.
Timpul pazei: 24h , 7/7
Paza regim NON-STOP
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Telefonul de contact
+37368632893
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21311443
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Durata contractului
31 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare. *Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2) (1).signed
Specificaţie tehnică
ANUNT DE PARTICIPARE SEMNAT
15.11.24 11:27
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2)
Specificaţie tehnică
ANUNT DE PARTICIPARE
15.11.24 11:27
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
1 337 808 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 0ce83515-9286-4766-9341-e2ff8917facd
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: 0e01909d-517d-44d3-912f-1c79b0ddcb83
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
duae sp. ignatenco.signed.pdf
duae sp. ignatenco.signed.pdf
ID: 57e4f58a-42b2-42a1-94f0-2e240c0b0718
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
garanția ignatenco.signed.pdf
garanția ignatenco.signed.pdf
ID: 643604bf-3283-4630-8be8-2ca483b3527e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
certificate de atestare profesionala.signed.pdf
certificate de atestare profesionala.signed.pdf
ID: 7036ba62-69b5-43c2-99c1-97fc5f417a18
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:14
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
specificații de preț - imsp scmc v. ignatenco.signed.pdf
specificații de preț - imsp scmc v. ignatenco.signed.pdf
ID: 990a9eeb-266d-4632-996d-de1c78e0e224
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
specificații tehnice sev. de asigurare a ordinii publice pentru an.2025 - v. ignatenco.signed.pdf
specificații tehnice sev. de asigurare a ordinii publice pentru an.2025 - v. ignatenco.signed.pdf
ID: 9fc8169b-bf5b-4a95-bb59-5230c7edf4b4
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
beneficiar efectiv.signed.pdf
beneficiar efectiv.signed.pdf
ID: a896cc7c-4ffe-4eb7-a2a0-2702cbb7bfe4
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
declaratie personal ignatenco.signed.pdf
declaratie personal ignatenco.signed.pdf
ID: c85a826b-103b-49b9-b528-209605ab9c3d
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
certificat privind lipsa restantelor - 1452506.signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1452506.signed.pdf
ID: c9f9c073-e0b0-4996-a7b8-fc2656fdd5f1
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:14
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
ID: dc12f169-f7bc-4a96-8d61-d48ba18b6df7
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
formularul ofertei.signed.pdf
formularul ofertei.signed.pdf
ID: fdcd9278-db2c-4e94-9916-7ad6cf13a67e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 16:13
Data deschiderii:
5.12.24 12:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK