Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 013 980 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 10:38 - 24 nov 2024, 13:40
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2024, 13:40 - 15 dec 2024, 13:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice

Informația despre anulare
Motivul anulării
Pentru înlăturarea neconformităților posibile, conform Legii 131 din 03.07.2015, art.71, al.1, lit.(g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Data anulării
11 dec 2024, 8:20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3651, MOLDOVA, Ungheni, locality, s.Valea Mare, r. Ungheni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Antoci Alexei
Telefonul de contact
+37369295291
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 10:18
Data ultimilor modificări
11 dec 2024, 8:24
Achizitii.md ID
21311380
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
15 nov 2024, 12:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa incarcati caietul de sarcni.
Răspuns (15 nov 2024, 14:19):
Bună ziua, este încărcat, din probleme de conexiune probabil au aparut careva erori. Va multumim!
Data:
16 nov 2024, 10:14
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa prelungiti termenul perioadei de clarificari. Art. 47, punct 2 legea achizitii publice 131/2015 spune clar ,,... depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile,, In 11 zile este ireal de preagatit. De unde ati luat asa termen?
Răspuns (18 nov 2024, 09:51):
Bună ziua, termenul este prelungit.
Data:
16 nov 2024, 10:26
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anutul de participare la punctul 10 solicitati termen de executare in 9 luni in 2025, pe cind contractul e valabil doar pina pe 20.08.2025, deci nici 8 luni complete in 2025. Modificati va rog
Răspuns (18 nov 2024, 10:16):
Buna ziua, informatia a fost actualizată.
Data:
16 nov 2024, 10:28
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
La asa aachizitie cu asa valoare mare si nu cereti garantie bancara?
Răspuns (22 nov 2024, 13:40):
Buna ziua.DA
Data:
16 nov 2024, 10:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa publicati caietul de sarcini formularul desfasurat F1A sau F1B sau F5. Totodata va rugam sa publicati caietul de sarcini in format Word
Răspuns (18 nov 2024, 09:52):
Bună ziua, Formularul F5 este atasat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.