1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2024 16:45
până la 26.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2024 15:00
până la 09.12.2024 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 880 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2024, 16:45 - 26 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2024, 15:00 - 9 dec 2024, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consultația medicului specialist angiolog (primară)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Evghenia Danu
Telefonul de contact
069690884
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2024, 16:30
Data ultimilor modificări
14 nov 2024, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
5 880 MDL
Achizitii.md ID
21311199
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Durata contractului
2 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consultația medicului specialist angiolog (primară) CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Consultația medicului specialist angiolog (repetată) CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 16:45
anunt .semnat.pdf anunt .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 16:45
doc.st. (1).semnat.pdf doc.st. (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 16:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMSP AMT Centru

Preţul ofertei: 5 880 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări