1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2024 12:00
până la 25.11.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2024 09:00
până la 05.12.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 156 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2024, 12:00 - 25 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2024, 9:00 - 5 dec 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

pungă 0,5 kg. Standard de referință: HG nr.611 sau PT MD 67-00400053-058 sau SM 218:2001. Grafic de livrare: 3ori/săptămână.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2024, 11:33
Data ultimilor modificări
14 nov 2024, 12:00
Valoarea estimată (fără TVA)
156 000 MDL
Achizitii.md ID
21310904
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 30 iun 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânză de vaci 9% CPV: 15530000-2 - Unt
Cantitatea: 2600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
14.11.24 12:00
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
Rechizite bancare pentru garanția de ofertă și de bună execuție
14.11.24 12:00
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
14.11.24 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 144 396,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA JLC

Preţul ofertei: 144 456 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL FABRICA OLOI PAK

Preţul ofertei: 180 555,56 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări