Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21310166
1
Perioada de actualizare
de la
13.11.2024 10:44
până la 27.11.2024 09:29
până la 27.11.2024 09:29
2
Propunerea ofertelor
de la
27.11.2024 09:29
până la 17.12.2024 09:29
până la 17.12.2024 09:29
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 087 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2024, 10:44 - 27 nov 2024, 9:29
Perioada de depunere a ofertelor:
27 nov 2024, 9:29 - 17 dec 2024, 9:29
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a sectorului de drum din str. Constantin Balaur din s.Vorniceni, r-nul Strășeni, cu lungimea de 0,50 km.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2024, 10:44
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 13:11
Achizitii.md ID
21310166
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
ID: f0f56ca3-169e-4d3b-929a-07e13bd24178
Documentele la ofertă
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: f0f56ca3-169e-4d3b-929a-07e13bd24178
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-anunt de participare
13.11.24 11:02
Data:
15 nov 2024, 13:11
Subiectul întrebării:
Garantia Bancara 5 %
Întrebare:
Cînd veți întoarce Garantia Bancara 5 % ?
Răspuns (15 nov 2024, 16:34):
Bună ziua.Antreprenorul general, după primirea scrisorii de acceptare a ofertei din partea Beneficiarului, în termen de maximum 10 zile, dar nu mai târziu de data încheierii contractului, se angajează să prezinte autorității contractante, garanția de bună execuție a contractului (contract de cont bancar de depozit - garanție de bună execuție a contractului de antrepriză), obținută de la banca unde se deservește, pentru o sumă în cuantum de 5% din valoarea contractului atribuit, constituindu - se prin rețineri succesive din plățile facturilor de achitare a lucrărilor executate.Garanția de bună execuție 5% se prezintă doar de agentul economic care a cîștigat licitația.
Data:
22 nov 2024, 14:13
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini.
Întrebare:
Caietul de sarcini parcă n-are sfirsit.Lipsesc semnele rutiere, marcajul și altele.Nu este semnat de beneficiar
Răspuns (25 nov 2024, 09:29):
Achiziția dată este în două etape.Semnele rutiere,marcajul și altele sunt incluse în achiziția din etapa II.
Data:
22 nov 2024, 14:14
Subiectul întrebării:
GB 5 %
Întrebare:
N-ați răspuns la întrebare concret.
Răspuns (25 nov 2024, 08:43):
Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului.
Alin.(8) - La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK