1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2024 13:48
până la 25.11.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2024 12:00
până la 04.12.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 991 667 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2024, 13:48 - 25 nov 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2024, 12:00 - 4 dec 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare și Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2024, 13:39
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 13:48
Valoarea estimată (fără TVA)
991 667 MDL
Achizitii.md ID
21309778
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
6 dec 2024 13:47 - 31 dec 2024 13:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreţinere şi de reparare a utilajului tehnologic (frigorific, plită electrică, Cazane, Fierbător, masină de tocat carne/ de spălat vase/ de taiat legume/ de spălat haine, tigaie electrică, etc…) pentru 31 instituţii de învăţământ subordonate DETS sectorul Ciocana, anul 2025 CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 13:48
doc. st._bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 13:48
duae.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 13:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A.Set-Service

Preţul ofertei: 369 940,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC TILUANA SRL

Preţul ofertei: 708 534,23 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări