1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2024 09:15
până la 18.11.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2024 12:00
până la 27.11.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 677 484 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2024, 9:15 - 18 nov 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2024, 12:00 - 27 nov 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform specificației tehnice din Caietul de sarcini ,,Servicii de mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componentaSIP”, Anexa nr. 2 la Documentația de atragere a ofertelor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vlaicu Pircalab nr.46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gonța Vladimir
Telefonul de contact
+37322780263
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 nov 2024, 9:15
Valoarea estimată (fără TVA)
677 484 MDL
Achizitii.md ID
21306926
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. Vlaicu Pîrcalab
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță preventivă și suport a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta SIP) – în bază de abonament. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta SIP) – în bază de trouble ticket/ticketing. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 900.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
DUAE mentenanta 2025-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
DUAE
6.11.24 09:15
Caiet de sarcini mentenanta 2025-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
Caiet de Sarcini
6.11.24 09:15
documentatia standard mentenanta 2025-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
Doc standard
6.11.24 09:15
documentatia standard mentenanta 2025-DRG și SIP
Documentele la ofertă
Doc standard word
6.11.24 09:15
anunt_de_participare mentenanta 2025 DRG si SIP.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare
6.11.24 09:15
DUAE mentenanta 2025-DRG și SIP
Documentele la ofertă
DUAE word
6.11.24 09:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

European Software Company S.R.L.

Preţul ofertei: 846 855 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări