1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2024 16:16
până la 15.11.2024 15:10
2
Propunerea ofertelor
de la 15.11.2024 15:10
până la 20.11.2024 16:00
3
Licitaţie
de la 21.11.2024 14:00
până la 21.11.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 941 840 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2024, 16:16 - 15 nov 2024, 15:10
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2024, 15:10 - 20 nov 2024, 16:00
Începutul licitației: 21 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Crearea unui spațiu îmbunătățit pentru organizarea evenimentelor culturale din satul Cîșlița-Prut, raionul Cahul, prin lucrări de renovare interioară a Sălii Mari din incinta Căminului Cultural ”Enciu Nicolae” din localitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5315, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Stefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Valachi
Telefonul de contact
078446326
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 nov 2024, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
941 840 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 418,40 MDL
Achizitii.md ID
21306815
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5315, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Stefan cel Mare
Durata contractului
25 nov 2024 00:00 - 31 dec 2025 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crearea unui spațiu îmbunătățit pentru organizarea evenimentelor culturale din satul Cîșlița-Prut, raionul Cahul, prin lucrări de renovare interioară a Sălii Mari din incinta Căminului Cultural ”Enciu Nicolae” din localitate CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202411051614_ds_lucrari SE 2024.docx
Documentele la ofertă
-
5.11.24 16:16
202411051613_Formularul 1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.11.24 16:16
duae_ro SE 2024.doc
Documentele la ofertă
-
5.11.24 16:27
Комиссия
Prenume
Valachi Alexandru
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601006645
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C.Cimtermic

Preţul ofertei: 900 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 938 340,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări