Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.11.2024 14:18
până la 13.11.2024 15:00
până la 13.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.11.2024 15:00
până la 26.11.2024 09:00
până la 26.11.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 363 670 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2024, 14:18 - 13 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 nov 2024, 15:00 - 26 nov 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Extinderea sistemului de apeduct și forarea sondei arteziene
s. Mihuleni r-nul Șoldănești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7223, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Mihuleni, Andrei Lupan 11
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2024, 14:09
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 16:15
Achizitii.md ID
21306315
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202411041412_01_Anunt_de_participare_sonda_Mihuleni_2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.11.24 14:18
202411041412_03_Documnetația Standart_sonda_Mihuleni_2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.11.24 14:18
Data:
9 nov 2024, 17:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog in format Word caietul de sarcini. Totodata publicati va rog formularele desfasurate F1A sau F1B sau F5 cu indicarea resurselor
Răspuns (10 nov 2024, 11:35):
Caietul de sarcini, toate formularele F1 sânt publicate în format pdf, studiați fișierul Caiet de Sarcini_F1.signed.pdf
Data:
9 nov 2024, 17:05
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Va rugam sa adaugati posibilitatea de a prezenta garantie bancara nu doar prin transfer, dar si prin scrisoare de garantia bancara eliberata de o banca autorizata din RM. Multumesc de intelegere!
Răspuns (10 nov 2024, 11:41):
Procedura de achiziții se desfășoară conform legislației în vigoare.
Data:
9 nov 2024, 17:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Explicati va rog, de ce in primele 2 ori cind ati publicat apoi ati anulat licitatiile erau cite 3 devize, iar acum sunt 6 devize? Si suma estimativa a proiectului a ramas aceeasi?
Răspuns (10 nov 2024, 11:40):
Corect ați menționat, valoarea estimată a achiziției fără TVA a rămas aceeași, dar acum sau plasat toate devizele.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK