1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2024 14:24
până la 11.11.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2024 13:00
până la 20.11.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2024, 14:24 - 11 nov 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2024, 13:00 - 20 nov 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii privind implementarea „Sistemului Informațional Geografic” (GIS) în controlul privind construcțiile problematice și construcțiile neautorizate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
079442988
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2024, 14:21
Data ultimilor modificări
30 oct 2024, 14:24
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21304934
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
22 nov 2024 14:21 - 30 dec 2025 14:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii privind implementarea „Sistemului Informațional Geografic” (GIS) în controlul privind construcțiile problematice și construcțiile neautorizate CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet_sarcini.pdf caiet_sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
30.10.24 14:24
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
-
30.10.24 14:24
duae (9).doc
Documentele la ofertă
-
30.10.24 14:24
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
30.10.24 14:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CART ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 238 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

INGEOCAD

Preţul ofertei: 246 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări