1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2024 07:39
până la 16.11.2024 15:28
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2024 15:28
până la 30.11.2024 15:28
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 911 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2024, 7:39 - 16 nov 2024, 15:28
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2024, 15:28 - 30 nov 2024, 15:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus;
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2024, 7:39
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 12:06
Achizitii.md ID
21304030
CPV
48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
standard documentation_new_eng.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 07:39
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 07:39
3. duae_en.doc
Criterii de eligibilitate
-
29.10.24 07:39
3. duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
-
29.10.24 07:39
1. anunt de participare_ro.doc
tenderNotice
-
8.11.24 16:23
1. anunt de participare_en.doc
tenderNotice
-
8.11.24 16:23
2. caiet de sarcini_en.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 12:06
2. caiet de sarcini_ro.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 12:06
Data:
8 nov 2024, 15:08
Subiectul întrebării:
Licente pentru utilizatori
Întrebare:
Buna ziua, Luând în considerare precum pe pagina web bnm.md, deja exista posibilitatea de depunere a CV-urilor, as vrea să întreb dacă am putea elabora noi (sau poate exista ) cabinet personal pe pagina bnm.md (subdomen) în care putem încărca din soluția de Management Resurselor umane informatia necesara pentru categoria de utilizatori: 1)d) până la 500 utilizatori cu drept de vizualizare, editare a propriului cont, self service) – sunt angajații BNM; 2)g) potențialii candidați spre recrutare cu posibilitatea de accesare a platformei de recrutare și completare a datelor personale în cererile predefinite, încărcarea CV-urilor - pentru a avea o viziune mai clară aferentă procesului de recrutare în cadrul BNM și anume, numărul de posturi vacante/CV-uri depuse, pe parcursul unui an pot fi înregistrate până la 2000 de CV-uri, în jur de 100 anunturi posturi vacante publicate lunar (inclusiv anunțurile repetate, anunțuri noi în jur de 30) precum și până la 30 de CV-uri pentru un anumit post. Astfel Ofertantul va determina numărul de licențe necesare în acest scop, cu condiția ca numărul de licențe acordate pentru platforma de recrutare să nu limiteze sau obstrucționeze în niciun fel capacitatea candidaților de a-și plasa CV-urile, chiar și în situația depășirii acestor indicatori de volumetrie. Aceasta solutie ar imbunătăți securitatea bazei centrale la care conform caietului de sarcini trebuie de oferit acces (chiar si limitat) inclusiv si pentru potentiali candidati
Răspuns (12 nov 2024, 10:42):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. În context menționăm următoarele: Cabinetul personal se referă la angajații Băncii Naționale a Moldovei și Datele cu caracter personal ale acestora. Aceasta este considerată o funcționalitate internă, destinată exclusiv angajaților Băncii Naționale a Moldovei și nu poate fi expusă pe site-ul public al Băncii Naționale a Moldovei. Accesul la astfel de informații sensibile (inclusiv self-service) trebuie să fie oferit doar în rețeaua internă pentru a asigura securitatea corespunzătoare a datelor. În ceea ce privește funcționalitatea de cabinet personal referitoare la candidații potențiali, este de menționat că, aceasta nu a fost solicitată în mod expres în caietul de sarcini. Totuși, ofertantul poate propune soluții care include această funcționalitate, urmând ca Banca Națională a Moldovei să evalueze oferta prin prisma oportunității și cost-eficienței. Numărul de licențe necesare va trebui estimat pe baza indicatorilor de volumetrie prezentați (ex: număr de CV-uri, anunțuri posturi vacante etc.), însă funcționalitatea trebuie să asigure că accesul candidaților nu este limitat sau îngrădit chiar dacă indicatorii respectivi sunt depășiți. Prin urmare, orice soluție propusă de ofertant va trebui să respecte cerințele stricte de securitate și să fie clar delimitate între componentele publice și cele interne ale Băncii Naționale a Moldovei. Vă mulțumim.
Data:
8 nov 2024, 15:55
Subiectul întrebării:
Acorduri de asociere/subcontractare
Întrebare:
Solicitam sa revizuiti pct. 14. 5 din Anuntul de participare anexat, referitor la completarea anexei 11 privind asocierea/subcontractarea. Anexa respectiva, de fapt se refera doar la asociere, iar in cazul subcontractarii difera procedura.La fel, autoritatea contractanta face trimitere la anexa 5, care de fapt nu e anexata la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021. Rog respectuos sa ne spuneti care sunt actele/anexele necesare de a fi prezentate in cazul subcontractarii ? Multumesc
Răspuns (8 nov 2024, 16:29):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Comunicăm că, în cazul depunerii ofertei cu subcontractare - se va depune „Lista subcontractanţilor şi partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de aceştia” (anexa nr.15 din Ordinul Ministrului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021). În anunțul de participare s-a produs o eroare de tipar. Totodată, vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe paltformă. Vă mulțumesc.
Data:
8 nov 2024, 16:20
Subiectul întrebării:
Acorduri de asociere/subcontractare
Întrebare:
Potrivit pct. 14.6 , autoritatea contractanta face referire la Declaraţia privind calitatea de participant la procedură (conform Anexei nr. 15 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021), insa anexa propriu zisa se refera la Lista Subcontractantilor si artea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Solicitam respectuos sa indicati care anexa totusi urmeaza a se completa in cazul subcontractarii ? Multumesc
Răspuns (8 nov 2024, 16:31):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Comunicăm că, în cazul depunerii ofertei cu subcontractare, se va depune „Lista subcontractanţilor şi partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de aceştia” (anexa nr.15 din Ordinul Ministrului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021). Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:41
Subiectul întrebării:
CF.15. Soluția trebuie să permită crearea/încărcarea documentelor cu fluxuri de aprobare/semnare electronică și persoane implicate. La orice etapă, cu excepția etapelor finale se va prevedea opțiunea de revizuire.
Întrebare:
Va rugam sa ne furnizati exemple de documente create/incarcate si numarul de persoane implicate. Va rugam sa ne furnizati si formatul acestora. Totodata, ce inseamna optiune de revizuire?
Răspuns (12 nov 2024, 10:43):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. La subiect, precizăm următoarele: Fișa de evaluare a candidatului – maxim 5 persoane implicate în procesul de semnare. Proces verbal privind rezultatele concursului – maxim 6 persoane implicate în procesul de semnare. Alte documente aferent proceselor de management al resurselor umane maxim 6 persoane. Documentele sunt în format PDF. Opțiunea de revizuire presupune întoarcerea documentului care se poate afla la orice etapă de semnare la etapa de inițiere a procesului de semnare în cazul depistării anumitor erori sau alte motive. Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:42
Subiectul întrebării:
CF.12. Soluţia trebuie să fie capabilă să importe/exporte datele din sistemele informatice ale Cumpărătorului.
Întrebare:
Va rugam sa ne furnizati care sunt datele exportate din sistemele informatice ale cumparatorului si care sunt sistemele informatice ale cumparatorului.
Răspuns (12 nov 2024, 10:47):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. La subiect, comunicăm următoarele: Cu referire la formatul datelor ce urmează a fi importate/exportate a se vedea cerința CFN10 „Soluția va permite importul și exportul de date în formate specifice (ex: xls, doc, xml,txt, csv, pdf, etc.) Forma preluării/prezentării informației aferente, documentelor ș.a. informații va fi determinată la etapa de analiză și design, în format xls, interpelări la nivel de BD, web, etc.” Cu referire la sistemele din care urmează a fi efectuat exportul /importul datelor a se vedea cerința CI 12 „Ofertantul va asigura migrarea și importul datelor aferente angajaților BNM (dosarele angajaților) din sistemul HR existent utilizat în cadrul SI al BNM. Structura și formatul datelor ce urmează a fi migrate vor fi stabilite de comun acord între BNM și ofertant, astfel încât să se asigure eficiența procesului de migrare și optimizarea efortului necesar. Ambele părți vor colabora pentru a defini un format optim, care să faciliteze transferul complet și corect al datelor, reducând la minimum necesarul de intervenții manuale și riscurile asociate migrației. Ofertantul va asigura migrarea/importarea datelor aferent angajaților BNM (dosarele angajaților) din sistemul HR exploatat în cadrul SI al BNM.” (CI 12 ajustat și publicat). Precum și CNF 5 „Soluția va susține integrarea cu Sistemul de arhivare electronică a documentelor (SEAL) exploatat în cadrul Sistemului Informațional al BNM” și CF 75 „Soluția trebuie să pună la dispoziție un API, care să permită transmiterea documentelor (dosarelor personale), pentru care a expirat termenul de retenție în aplicație, în Sistemul Informatic de arhivare electronică a documentelor exploatat în cadrul SI al Cumpărătorului.” CF 11 „Solutia trebuie să permită integrarea cu alte sisteme ale Cumpărătorului, spre exemplu preluarea organigramei, (in)disponibiltatea utilizatorului, preluarea documentelor aferente personalului din cadrul sistemului de gestiune electronică internă a documentelor (SGED). Forma preluării/prezentării informației aferente, documentelor ș.a. informații va fi determinată la etapa de analiză și design, în format xls, interpelări la nivel de BD, web, etc.” La fel cerinta CNF 4 „Mecanismele de autentificare ale soluției ofertate vor fi integrate cu mecanismul centralizat de autentificare al BNM bazat pe serviciul de directoare implementat (în cadrul BNM este utilizată soluția Microsoft Active Directory, care suportă integrare prin protocolul LDAP). Soluția va permite în mod automatizat preluarea utilizatorilor și a informației de profil aferentă acestora (ex. ID, nume, prenume, email, etc.) din cadrul serviciului de directoare (Microsoft Active Directory)”. Inclusiv CI 10. Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:42
Subiectul întrebării:
CF.18 V Soluția trebuie să permită selectarea unor variante de scenarii prestabilite cu determinarea unor acțiuni automate ulterioare.
Întrebare:
Va rugam sa ne detaliati aceasta cerinta, eventual sa ne ajutati cu cateva exemple.
Răspuns (12 nov 2024, 10:50):
Bună ziua. Vă mulțumesc pentru întrebarea adresată. La subiect precizăm următoarele: Se referă la scenariile din cadrul etapelor aferent proceselor de RU. Exemplu de flux – depunerea CV-ului. Scenariul 1: Candidatul nu întrunește cerințele înaintate – mesaj automatizat privind informarea cu necorespunderii cu cerințele minime înaintate. Scenariul 2: Pasul. 1: Candidatul întrunește cerințele – mesaj privind recepționarea candidaturii și informării aferent următoarelor etape ale concursului. Pasul 2: După data limită privind depunerea CV-urilor, toate CV-urile depuse pentru un anumit post se expediază responsabililor din cadrul subdiviziunii inițiatoare a concursului. Pasul 3: Persoana responsabilă din cadrul subdiviziunii inițiatoare a concursului împreună cu persoana responsabilă din cadrul HR determină lista persoanele selectate pentru a fi invitate la următoare etapă a concursului. Pasul 4: Conform listei scurte agreate se expediază invitațiile de participare la concurs. Pasul 5: Următoarele etape a procesului de recrutare. Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:43
Subiectul întrebării:
CF.21. Soluția va permite aplicarea semnăturii electronice atât de către angajator (angajații cu drepturi de reprezentare a angajatorului conform normelor interne BNM pe diverse procese aferent modulelor solicitate) cât și de angajati pentru procesele de HR care fac obiectul achiziției (ex. angajare, transfer, modificarea fișei postului).
Întrebare:
Va rugam sa ne furnizati furnizorul pentru semnatura electronica.
Răspuns (12 nov 2024, 10:51):
Bună ziua. Ca răspuns aferent cerințelor pentru semnătura electronică a se vedea CNF 30 „Soluția trebuie sa dispună de opțiunea de verificare a semnăturilor digitale pentru documentele deja semnate, ofertantul va trebui să asigure integrarea soluției cu serviciile guvernamentale MSign (semnarea electronică a documentelor - https://msign.gov.md/) și MPass (autentificarea și controlul accesului la serviciile electronice - https://mpass.gov.md/), care va facilita utilizarea semnăturii electronice în condițiile legii prin reutilizarea infrastructurii guvernamentale, cu acces facil pentru publicul larg, fără a fi necesară constituirea unei infrastructuri proprii pentru acest scop”. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:43
Subiectul întrebării:
CF. 26. Soluția nu va permite descărcarea copierea fișierului, copierea ecranului, partajarea informației remise pentru a fi semnată pe exterior de către persoane care nu sunt angajate în cadrul BNM.
Întrebare:
Intrucat functionalitatea de “copiere a ecranului” este o functionalitate a sistemului de operare pe care utilizatorii il vor folosi pentru accesarea aplicatiei, acest lucru nu poate fi acomodat in solutia propusa prin urmare va propunem modificarea acestei cerinte dupa cum urmeaza: Soluția nu va permite descărcarea copierea fișierului, partajarea informației remise pentru a fi semnată pe exterior de către persoane care nu sunt angajate în cadrul BNM.
Răspuns (12 nov 2024, 10:52):
Bună ziua. La subiect, menționăm următoarele: Prin copierea ecranului, se intelege limitarea optiunii de copy / paste a informatiei de pe ecran, această caracteristică este utilizată pe diverse pagini web care protejează informațiile plasate, respectiv, considerăm păstrarea conținutului textului inițial. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:44
Subiectul întrebării:
CF.55. Soluția trebuie să asigure posibilitatea semnării electronice a documentelor aferente concursului, conform scenariilor prestabilite.
Întrebare:
Va rugam sa ne furnizati care este furnizorul pentru semnatura electronica cu care ne vom integra.
Răspuns (12 nov 2024, 10:53):
Bună ziua. Precizăm că, aferent cerințelor pentru semnătura electronică a se vedea CNF 30 „Soluția trebuie sa dispună de opțiunea de verificare a semnăturilor digitale pentru documentele deja semnate, ofertantul va trebui să asigure integrarea soluției cu serviciile guvernamentale MSign (semnarea electronică a documentelor - https://msign.gov.md/) și MPass (autentificarea și controlul accesului la serviciile electronice - https://mpass.gov.md/), care va facilita utilizarea semnăturii electronice în condițiile legii prin reutilizarea infrastructurii guvernamentale, cu acces facil pentru publicul larg, fără a fi necesară constituirea unei infrastructuri proprii pentru acest scop”. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:45
Subiectul întrebării:
CF.58. Soluția trebuie să asigure completarea automată a anumitor formulare tipizate (fișe de evaluare a candidaților, procese verbale) cu preluarea anumitor informații din CV și sau testări efectuate în cadrul procesului de recrutare.
Întrebare:
Cand spuneti “cu preluarea anumitor informatii din CV..” va referiti la sisteme de timp OCR? Puteti detalia cu cateva exemple aceasta cerinta?
Răspuns (12 nov 2024, 10:54):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. în acest sens, precizăm că, ne dorim sistemul să interogheze CV-urile candidaților și testările efectuate de aceștia, iar la etapa de elaborare a fișelor de evaluare să preia datele acestora (nume/prenume/rezultate acumulate în cadrul testărilor aferent concursului, etc.). Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:45
Subiectul întrebării:
CF.71.Ordinul si CIM nu pot fi copiate sau cumva partajate înainte de a fi semnate.
Întrebare:
Puteti detalia aceasta cerinta?
Răspuns (12 nov 2024, 10:55):
Bună ziua. La subiect comunicăm că, aceasta cerință vine in corelare cu CF 26, documentele menționate având un caracter confidențial. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:45
Subiectul întrebării:
CF.73. În dosarul personal va putea fi vizualizată toată informația despre angajatul în cauză începând cu recrutarea până la finisarea relațiilor de muncă. Dosarul va conține link-uri la toate acțiunile/documentele/procesele realizate în sistem aferent angajatului.
Întrebare:
Va rugam sa ne detaliati la ce linkuri va referiti si va rugam sa ne furnizati cateva exemple.
Răspuns (12 nov 2024, 10:57):
Bună ziua. Urmare a întrebării Dvs precizăm următoarele: Dosarul personal este pagina din cadrul sistemului unde va fi reflectată toata informația despre angajatul în cauză și care va conține acces la toate documentele corespunzătoare. De ex. pe pagina dosarul personal pot fi create compartimente precum „evoluție profesională” (cu informație despre toate transferurile, promovările, modificările salariale ale persoanei cu acces la documentele prin care au fost realizate modificările (ordine, note de serviciu, acorduri la contractul de munca)), absente (concedii de odihnă, concedii medicale, etc), instruiri interne, studii, etc. Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:46
Subiectul întrebării:
CF.91.Solutia trebuie să genereze rapoarte statistice conform formularelor Biroului National de Statistica M1, M3, alte în baza datelor de personal din solutie și a datelor aferent salarizării din sistemul salarial al BNM.
Întrebare:
Va rugam sa ne furnizati formatul acestor rapoarte.
Răspuns (12 nov 2024, 10:57):
Bună ziua. La subiect, vă rog să găsiți: https://statistica.gov.md/ro/piata-fortei-de-munca-148_4478.html Vă mulțumesc.
Data:
10 nov 2024, 13:47
Subiectul întrebării:
CF.104 Soluția va permite crearea de proiecte separate de structură (per departamente sau pentru întreaga instituție), care vor putea fi integrate într-un proiect mai mare cu scop de simulare, și ulterior pot fi încărcate în structura organizațională după aprobarea finală.
Întrebare:
Ne puteti pune la dispozitie o structura organizatorica actualizata impreuna cu simularea ceruta? Cand va referiti la aprobarea finala, va referiti la o actiune in afara aplicatiei?
Răspuns (12 nov 2024, 11:00):
Bună ziua. Comunicăm la subiect că, este complicat să punem la dispoziție structura organizatorică dar putem detalia componentele acesteia. Astfel, în structura organizatorică a BNM sunt considerate urmatoarele elemente: Unitatea structurala organizatorica: departament, directie, sectie, etc; Postul cu toate componentele sale: denumirea postului, codul postului (conform codificărilor interne), codul postului (conform clasificatorului ocupațiilor), grila salarială a postului, nivelul strategic al postului, nivelul de referință al postului, data creării/modificării postului, etc. Proiectele de structură sunt necesare pentru activitatea operațională, de ex. la modificarea structurii unui departament este necesar sa fie creat un proiect de modificare care să nu interfereze cu structura în vigoare. La aprobarea modificărilor de structura, sistemul trebuie să prevadă posibilitatea autorizării acesteia în sistem (inclusiv conform principiului 4 ochi cu cel putin 2 nivele de aprobare) urmare căreia, structura generală se va modifica în mod automat cu încorporarea modificărilor din proiect. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:47
Subiectul întrebării:
C.N.F. 7 Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM
Întrebare:
Intrucat solutiile informatice sunt diferite dpdv structurii baza de date, este imposibil de preluat pe formatul actualului sistem HR in mod automat prin urmare va propunem modificarea aceste cerinte dupa cum urmeaz: Furnizorul va asigura importarea datelor istorice din sistemul HR actual al BNM pe machetele de import ale solutiei informatiei propuse completate de catre angajatii BNM.
Răspuns (12 nov 2024, 11:03):
Bună ziua. Cerinta respectivă aferent importului datelor din sistemul HR existent la moment în cadrul BNM este indicată la Cerințe de implementare CI 12. „Ofertantul va asigura migrarea și importul datelor aferente angajaților BNM (dosarele angajaților) din sistemul HR existent utilizat în cadrul SI al BNM. Structura și formatul datelor ce urmează a fi migrate vor fi stabilite de comun acord între BNM și ofertant, astfel încât să se asigure eficiența procesului de migrare și optimizarea efortului necesar. Ambele părți vor colabora pentru a defini un format optim, care să faciliteze transferul complet și corect al datelor, reducând la minimum necesarul de intervenții manuale și riscurile asociate migrației”. Vă mulțumim.
Data:
10 nov 2024, 13:48
Subiectul întrebării:
CNF.26. Pentru toate dezvoltările realizate în cadrul soluției, Ofertantul selectat se obligă să pună la dispozțtia BNM toate codurile sursă aferente acestora.
Întrebare:
Plecand de la cerinta din caietul de sarcini, intelegem ca BNM cauta sa achizitoneze licentele unui sistem deja dezvoltat, care acesta se va configura pe specificul BNM din interfata grafica a sistemului informaic prin urmare consideram eliminarea acestei cerinte din caietul de sarcini intrucat este contradictoriu cu cerintele.
Răspuns (12 nov 2024, 11:09):
Bună ziua. Conform cerințelor stabilite în caietul de sarcini, BNM intenționează să achiziționeze o soluție software de tip COTS (Commercial off the Shelf), adică un sistem comercial deja existent, care va fi configurat și personalizat pentru a răspunde cerințelor sale specifice. Nu se admite dezvoltarea de la zero a funcționalităților de bază, dar sunt permise configurările și personalizările conform nevoilor BNM. În ceea ce privește cerința CNF.26, aceasta solicită ca ofertantul să furnizeze codurile sursă doar pentru acele dezvoltări și personalizări realizate specific pentru BNM, nu pentru funcționalitățile de bază ale sistemului existent. Respectiv, ținem să clarificăm că NU se solicită codul sursă pentru componentele standard ale software-ului. Se solicită codul sursă pentru customizările și dezvoltările specifice necesare integrării și după caz adaptării soluției (prin dezvoltare de cod) la cerințele BNM. Vă mulțumim.
Data:
13 nov 2024, 16:46
Subiectul întrebării:
Referitor la cerinta CNF.7.
Întrebare:
Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM – va rugam sa precizati daca este vorba de o migrare a datelor existente in sistemul de HR si renuntarea la acesta sau de o integrare cu sistemul de HR actual al BNM in vederea unui schimb de date uni sau bidirectional intre aplicatia ofertata si sistemul HR actual. In cazul unei migrari va rugam sa precizati volumetria de migrat (numar de obiecte in milioane, numar mediu de metadate aferente per obiect)
Răspuns (14 nov 2024, 15:28):
Bună ziua, referitor la întrebarea Dvs, menționăm că: se dorește migrarea datelor din sistemul actual HR în soluția nouă ce urmează a fi implementată si renunțarea la soluția existentă HR. Totodată pentru a avea o imagine mai clară aferent datelor necesare a fi migrate, total dosare ale angajaților 2500 dintre care în jur de 600 activi la moment, în jur de 350 mii ordine de personal, aproximativ 189 mii de înregistrări în tabele de pontaj, etc. Alte informații mai detaliate vor fi prezentate la etapa de analiză și design. La fel este de mentionat că, în procesul de migrare, echipa BNM va asigura extragerea datelor din sistemul HR existent conform structurii agreate pentru a putea fi ulterior importate în soluția nouă implementată. Vă mulțumim.
Data:
13 nov 2024, 16:47
Subiectul întrebării:
Referitor la cerinta CF.92. a
Întrebare:
Asigurarea preluării automate de informații în tabelele de pontaj bazate pe ordinele care au fost autorizate în modulul de gestiune a personalului inclusiv ordinele de deplasare sau pe certificatele medicale introduse, ținând cont de zilele de odihnă și de sărbătoare stabilite conform legislației în vigoare; Va rugam sa precizati daca modulul de gestiune a personalului este reprezentat de o terta aplicatie (va rugam sa precizati care este aceasta) sau daca va fi parte a acestui proiect.
Răspuns (14 nov 2024, 15:09):
Bună ziua. Vă mulțumesc pentru întrebarea Dvs. La subiect, precizăm următoarele: Modulul de gestiune a personalului este parte a acestui proiect. Vedeti detalii în caietul de sarcini la compartimentul „Cerinte fata de procesele de administrare a personalului”. Vă mulțumim.
Data:
13 nov 2024, 16:50
Subiectul întrebării:
Pornind de la afirmatia dumneavoastra privind starea actuala : “În prezent, pentru gestionarea și documentarea proceselor de recrutare, angajare, administrare a personalului, evidența timpului de munca, gestiunea structurii organizatorice, deplasările de serviciu ale personalului, gestiunea practicii de producție în cadrul BNM, care este desfășurat în regim online sau offline (după caz) se utilizează resursele general utilizate la nivel de BNM (SGED (Sistem de Gestiune Electronică a Documentelor), Skype for business, pachetul Microsoft Office, Outlook, suport hârtie, etc)” si avand in vedere cerinta CNF.7. “Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM”
Întrebare:
3. Pornind de la afirmatia dumneavoastra privind starea actuala : “În prezent, pentru gestionarea și documentarea proceselor de recrutare, angajare, administrare a personalului, evidența timpului de munca, gestiunea structurii organizatorice, deplasările de serviciu ale personalului, gestiunea practicii de producție în cadrul BNM, care este desfășurat în regim online sau offline (după caz) se utilizează resursele general utilizate la nivel de BNM (SGED (Sistem de Gestiune Electronică a Documentelor), Skype for business, pachetul Microsoft Office, Outlook, suport hârtie, etc)” si avand in vedere cerinta CNF.7. “Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM” va rugam sa precizati care este sistemul HR actual
Răspuns (14 nov 2024, 15:12):
Bună ziua. Referitor la întrebarea Dvs, comunicăm: Solutia HR utilizată la moment în BNM este o soluție dezvoltată in-house respectiv, echipa BNM deține expertiza necesară și va fi implicată la pregătirea și migrarea datelor din soluția HR existentă în soluția nouă. Vă mulțumesc.
Data:
13 nov 2024, 19:49
Subiectul întrebării:
Referitor la cerinta CNF.7.
Întrebare:
Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM – va rugam sa precizati daca este vorba de o migrare a datelor existente in sistemul de HR si renuntarea la acesta sau de o integrare cu sistemul de HR actual al BNM in vederea unui schimb de date uni sau bidirectional intre aplicatia ofertata si sistemul HR actual. In cazul unei migrari va rugam sa precizati volumetria de migrat (numar de obiecte in milioane, numar mediu de metadate aferente per obiect)
Răspuns (14 nov 2024, 15:28):
Bună ziua, referitor la întrebarea Dvs, menționăm că: se dorește migrarea datelor din sistemul actual HR în soluția nouă ce urmează a fi implementată si renunțarea la soluția existentă HR. Totodată pentru a avea o imagine mai clară aferent datelor necesare a fi migrate, total dosare ale angajaților 2500 dintre care în jur de 600 activi la moment, în jur de 350 mii ordine de personal, aproximativ 189 mii de înregistrări în tabele de pontaj, etc. Alte informații mai detaliate vor fi prezentate la etapa de analiză și design. La fel este de mentionat că, în procesul de migrare, echipa BNM va asigura extragerea datelor din sistemul HR existent conform structurii agreate pentru a putea fi ulterior importate în soluția nouă implementată. Vă mulțumim.
Data:
13 nov 2024, 19:49
Subiectul întrebării:
Pornind de la afirmatia dumneavoastra privind starea actuala : “În prezent, pentru gestionarea și documentarea proceselor de recrutare, angajare, administrare a personalului, evidența timpului de munca, gestiunea structurii organizatorice, deplasările de serviciu ale personalului, gestiunea practicii de producție în cadrul BNM, care este desfășurat în regim online sau offline (după caz) se utilizează resursele general utilizate la nivel de BNM (SGED (Sistem de Gestiune Electronică a Documentelor), Skype for business, pachetul Microsoft Office, Outlook, suport hârtie, etc)” si avand in vedere cerinta CNF.7. “Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM”
Întrebare:
3. Pornind de la afirmatia dumneavoastra privind starea actuala : “În prezent, pentru gestionarea și documentarea proceselor de recrutare, angajare, administrare a personalului, evidența timpului de munca, gestiunea structurii organizatorice, deplasările de serviciu ale personalului, gestiunea practicii de producție în cadrul BNM, care este desfășurat în regim online sau offline (după caz) se utilizează resursele general utilizate la nivel de BNM (SGED (Sistem de Gestiune Electronică a Documentelor), Skype for business, pachetul Microsoft Office, Outlook, suport hârtie, etc)” si avand in vedere cerinta CNF.7. “Soluția trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM” va rugam sa precizati care este sistemul HR actual
Răspuns (14 nov 2024, 15:11):
Bună ziua. Referitor la întrebarea Dvs, comunicăm: Solutia HR utilizată la moment în BNM este o soluție dezvoltată in-house respectiv, echipa BNM deține expertiza necesară și va fi implicată la pregătirea și migrarea datelor din soluția HR existentă în soluția nouă. Vă mulțumesc.
Data:
13 nov 2024, 19:50
Subiectul întrebării:
Referitor la cerinta CF.92. a
Întrebare:
Asigurarea preluării automate de informații în tabelele de pontaj bazate pe ordinele care au fost autorizate în modulul de gestiune a personalului inclusiv ordinele de deplasare sau pe certificatele medicale introduse, ținând cont de zilele de odihnă și de sărbătoare stabilite conform legislației în vigoare; Va rugam sa precizati daca modulul de gestiune a personalului este reprezentat de o terta aplicatie (va rugam sa precizati care este aceasta) sau daca va fi parte a acestui proiect.
Răspuns (14 nov 2024, 15:10):
Bună ziua. Vă mulțumesc pentru întrebarea Dvs. La subiect, precizăm următoarele: Modulul de gestiune a personalului este parte a acestui proiect. Vedeti detalii în caietul de sarcini la compartimentul „Cerinte fata de procesele de administrare a personalului”. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.