1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2024 09:22
până la 16.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2024 10:00
până la 22.10.2024 10:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 70 900 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2024, 9:22 - 16 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2024, 10:00 - 22 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Imprimante laser
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Ciobanu
Telefonul de contact
022 857-239
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2024, 9:06
Data ultimilor modificări
15 oct 2024, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
70 900 MDL
Achizitii.md ID
21293218
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
24 oct 2024 09:12 - 31 dec 2024 09:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă laser CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare şi de control
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Imprimantă multifuncțională tip laser CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare şi de control
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Imprimantă multifuncțională monocrom cu jet de cerneală CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare şi de control
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Imprimante laser
Data:
15 oct 2024, 15:36
Subiectul întrebării:
Cartuse
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa excludeti din loturile: Lot 2.1 Imprimantă laser si 2.2 Imprimantă multifuncțională tip laser, Cartridge 725 si Cartridge 737, aceasta specificatie favorizeaza un brand anume.
Răspuns (16 oct 2024, 09:27):
Buna ziua! În conformitate cu prevederile HG nr. 544/2019, caietul de sarcini la această procedură de achiziție a fost coordonat și aprobat de Agenția de Guvernare Electronică care a avizat pozitiv documentația de atribuire. Vă mulțumim.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări