1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2024 17:03
până la 21.10.2024 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2024 10:00
până la 31.10.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 6 475 185 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2024, 17:03 - 21 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2024, 10:00 - 31 oct 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de replanificare a subsolului IMSP IMU din str.T.Ciorbă, nr. 1

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2024, 17:03
Data ultimilor modificări
17 oct 2024, 10:38
Achizitii.md ID
21293081
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3.duae (new 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
10.10.24 17:03
4.caiet de sarcini.pdf 4.caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.24 17:03
2-1-1 imsp t.ciorba sa (08.24)-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 14:06
2-1-4 imsp t.ciorba spa (08.24)-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 14:06
2-1-5 imsp t.ciorba rac (08.24)-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 14:06
2-1-2 imsp t.ciorba ivc (08.24)-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 14:06
2-1-3 imsp t.ciorba rei (08.24)-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 14:06
2.ds_lucrari (2021).docx
Documentele la ofertă
-
17.10.24 10:38
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.24 10:38
5.proiect.pdf 5.proiect.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.24 10:38
Data:
11 oct 2024, 17:24
Subiectul întrebării:
Clarificare referitor la solicitarea: Se vor prezenta urmatoarele acte:- contracte de lucrari similare;- certificari de buna executie; proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa explicati ce anume se solicita prin certificari de buna executie? Ce anume trebuie sa prezinte operatorul economic?
Răspuns (15 oct 2024, 07:45):
Buna ziua, respectivele certificări (recomandari) indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit (documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, pct.38). Se prezinta certificat (recomandare) eliberat de beneficiarul lucarilor.
Data:
15 oct 2024, 10:13
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini word
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa publicati caietul de sarcini in format Word. Multumesc.
Răspuns (15 oct 2024, 14:10):
Buna ziua, caietul de sarcini in Word a fost incarcat.
Data:
15 oct 2024, 14:01
Subiectul întrebării:
Documentatiea de Proiect
Întrebare:
Rugam sa plasati documentatiea de proiect ,pentru a putea intelege mai bine complexitatea lucrarilor
Răspuns (16 oct 2024, 12:04):
Buna ziua, partea arhitectura a proiectului a fost incarcata. Alte informatii relevante o sa obtineti la vizita obiectului.
Data:
15 oct 2024, 14:13
Subiectul întrebării:
termen de executare
Întrebare:
buna ziua, va rog sa ne spuneti cum a fost calculat termenul de executare 60 de zile? doar importul utilajului de ventilare dureaza de la 60 de zile.
Răspuns (16 oct 2024, 14:51):
Buna ziua, termenul de executare a fost calculat reiesind din volumul lucrarilor precum si consumul de muncă al muncitorilor-constructori care se determină conform normelor de deviz pentru lucrări de construcţii, montaj şi reparaţii-construcţii, h-om; (volum lucari, ore muncitor). In termnul dat este inclusă toată perioada necesara pentru a finaliza lucrarile de replanificare a subsolului.
Data:
16 oct 2024, 11:56
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor (de la Inspectoratul fiscal)
Întrebare:
spuneți, vă rog, cetrificatul de la Mcabinet corespunde cerinței date?
Răspuns (16 oct 2024, 15:24):
Corespunde.
Data:
16 oct 2024, 12:04
Subiectul întrebării:
Specificații de preț conform documentației de deviz și conform anexei nr.29 din DS
Întrebare:
Spuneți, vă rog, ce se presupune ca „Specificații de preț ”? Anexa nr. 2 la Contractul din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări?
Răspuns (16 oct 2024, 15:30):
Anexa nr.2 la contract, Specificatii de pret, contine Denumirea lucrarilor, cantitatea, suma totală și termenul de executare.
Data:
16 oct 2024, 14:59
Subiectul întrebării:
termen de executare
Întrebare:
Buna ziua, normele de deviz nu prevad durata pentru importul utilajului, cum am mentionat mai sus durata privind utilajul incepe de la 60 zile, rugam sa ajustati termenul pentru executarea contractului luind in vedere toate circumstantele. Multumesc
Răspuns (17 oct 2024, 10:45):
Buna ziua, termenul de executare a lucrarilor a fost modificat la 90 zile, urmăriți modificările în anunțul de participare atașat.
Data:
16 oct 2024, 15:11
Subiectul întrebării:
Documentatiea de Proiect
Întrebare:
Rugam sa palsati tot proiectul -nu doar palnu sublsolului ,care nu este relevant - -sunt mai multe necalritati ,Care este problema de plasat proiectu????
Răspuns (17 oct 2024, 10:48):
Documentele de proiect au fost încărcate pe platformă.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.