1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2024 14:44
până la 18.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2024 11:00
până la 28.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 980 200 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2024, 14:44 - 18 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 oct 2024, 11:00 - 28 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2024, 14:25
Data ultimilor modificări
7 oct 2024, 14:44
Valoarea estimată (fără TVA)
1 980 200 MDL
Achizitii.md ID
21289478
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
18 nov 2024 14:43 - 16 dec 2024 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a trotuarului pietonal pe drumul public național G68 R20-Orhei-Susleni-Ustia-Criuleni, km 44,200-45,200 (dreapta/stînga) amplasat teritorial în raionul Dubăsari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae trotuar g68 dubasari.doc
Documentele la ofertă
-
7.10.24 14:44
caiet de sarcini trotuar g68 dubăsari.docx
Documentele la ofertă
-
7.10.24 14:44
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
7.10.24 14:44
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
7.10.24 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 1 583 956,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CityCons Group

Preţul ofertei: 1 705 419,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1728300423540 din 14.11.2024 în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică cerere oferte de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1728300423540 din 28.10.2024, privind achiziționarea „Lucrărilor de construcție a trotuarului pietonal pe drumul public național G68 R20-Orhei-Susleni-Ustia-Criuleni, km 44,200-45,200 (dreapta/stînga) amplasat teritorial în raionul Dubăsari”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic „Livart Prim” SRL – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 1 583 956,85 lei (un milion cinci sute optzeci și trei mii nouă sute cincizeci și șase lei, 85 bani) fără TVA și 1 900 748,23 lei (un milion nouă sute de mii șapte sute patruzeci și opt lei, 23 bani) inclusiv TVA. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate operatorului economic „Livart Prim” SRL prin demersul nr. 04-02/5752 din 07.11.2024, grupul de lucru a decis respingerea ofertei, ce nu poate fi calificată pe motiv că, experiența similară prezentată conform formularelor Anexa 12, 13, nu corespunde cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, conform cerințelor înaintate în Anunțul de participare ,,Declarație privind experiența similară obiectului licitat” și art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, operatorul economic urma să prezinte ,,lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoțită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada și locul execuției lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit”. Pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și anume a cerinței sus menționate, operatorul economic ,,Livart Prim” SRL a prezentat un contract conform declarației privind experiența similară ce are ca obiect lucrări de reparație la LT L.G. Meniuc, care nu a fost confirmat prin proces verbal de recepție a lucrărilor executate, respectiv, nu pot fi identificate lucrări similare obiectului achiziției. Totodată, conform declarației privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, respectiv perioada 28.10.2024 – 28.10.2023, nu au fost evaluate contracte care se încadrează în prevederile legale din categoria construcția trotuarelor, fiind cu specific total diferit, care nu pot fi raportate la același tip de activități decât cele pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract. Iar din lista proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate prezentate ca experiență de amenajare a pavajului, ce au fost prezentate la clarificări sunt din anii 2021-2022, care nu se încadrează în cerințele documentației de atribuire. Totodată, operatorul economic a inclus în calculul cheltuielilor limitate pentru deviz ofertă, cheltuieli pentru transportare în valoare de 5%, care nu poate fi utilizat pentru drumuri, edificii artificiale și construcții rutiere inginerești conform scrisorii nr. 10/1 – 0086 din 15 iunie 2018 „Cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții începând cu 01 mai 2018”. Potrivit celor menționate supra, ca urmare a evaluării ofertei financiare cât și ofertei tehnice prezentate de operatorul economic „Livart Prim” SRL nu îndeplinesc cerințele de calificare și selecție, prin ce se constată ca ofertă neconformă. În acest context, grupul de lucru a decis respingerea ofertei în conformitate cu prevederile art. 69 alin. (6), lit. a) b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, totodată, oferta nu corespunde cerințelor tehnice expuse în documentația de atribuire”. Operatorul economic „CityCons Group” SRL clasat pe locul doi după preț, oferta propusă constituie 1 705 419,62 lei (un milion șapte sute cinci mii patru sute nouăsprezece lei, 62 bani) fără TVA și 2 046 503,54 lei (două milioane patruzeci și șase mii cinci sute trei lei, 54 bani) inclusiv TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Provladina Construct

Preţul ofertei: 1 799 805,97 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 1 833 222,36 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SRL NiRom-Roz

Preţul ofertei: 2 134 724,85 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 2 499 968,77 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări