1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2024 15:14
până la 09.10.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.10.2024 15:00
până la 16.10.2024 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 349 521 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2024, 15:14 - 9 oct 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 oct 2024, 15:00 - 16 oct 2024, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a acoperisului în IPLT Olimp
Lucrari de reparatie a sistemului de scurgere a apelor pluviale în IPLT Olimp
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petru Zadnipru 7/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Antofica Djulieta
Telefonul de contact
+37368923828
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2024, 15:01
Data ultimilor modificări
6 oct 2024, 0:35
Valoarea estimată (fără TVA)
349 521 MDL
Achizitii.md ID
21288420
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petru Zadnipru 7/1
Durata contractului
25 oct 2024 15:08 - 30 dec 2024 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a acoperisului în IPLT Olimp CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrari de reparatie a sistemului de scurgere a apelor pluviale în IPLT Olimp CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 302 876,51 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 348 391,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări