1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2024 16:27
până la 11.10.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2024 17:00
până la 06.11.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 634 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2024, 16:27 - 11 oct 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2024, 17:00 - 6 nov 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Лот 9 - Хлеб
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efremova Snejana
Telefonul de contact
029120400
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2024, 16:20
Data ultimilor modificări
1 oct 2024, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
77 634 MDL
Achizitii.md ID
21286266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 iul 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Хлеб пшеничный, белый , нарезной и упакованный, 0,450 кг., высший сорт CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 11400.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
4 declaratie identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
2 documentaţia standard (bunuri și servicii).docx
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
1 anunț de participare.pdf 1 anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 62 244 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări