1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2024 15:23
până la 06.10.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2024 15:30
până la 13.10.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 14.10.2024 15:00
până la 14.10.2024 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 610 510 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2024, 15:23 - 6 oct 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2024, 15:30 - 13 oct 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Euro-gard metalic

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Putină
Telefonul de contact
060946422
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 15:23
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 7:42
Achizitii.md ID
21284264
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.24 15:23
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.09.24 15:23
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 15:23
caiet de sarcini nou.pdf caiet de sarcini nou.pdf
Documentele la ofertă
-
27.09.24 08:19
anunt de participare nou.pdf anunt de participare nou.pdf
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:31
anunt de participare nou.pdf anunt de participare nou.pdf
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:33
caiet de sarcini nou.pdf caiet de sarcini nou.pdf
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:34
specificatii tehnice si pret.doc
Documentele la ofertă
-
30.09.24 07:42
Data:
26 sept 2024, 18:30
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Înțeleg pe deplin preocupările legate de termenul de livrare. Având în vedere desfășurarea licitației pe 13.10.2024 și timpul necesar pentru înregistrarea la trezorerie, consider că o modificare a termenului este justificată. Propunerea de a diviza livrările este o soluție viabilă. Astfel, putem livra jumătate din comandă până la 31.10.2024, iar restul până la 30.11.2024.
Răspuns (27 sept 2024, 08:14):
Termenul de livrare este modificat pînă la 15 noiembrie 2024 pentru livrarea cantității totale.
Data:
26 sept 2024, 18:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcina
Întrebare:
In caietul de sarcina publicat este notata suma de 610510,00 lei Inclusiv TVA, pe platforma, aceasta suma este fara TVA.
Răspuns (27 sept 2024, 08:16):
Este efectuată corecția a prețului estimativ în caietul de sarcini conform anunțului de participare. Valoarea estimată este de 610510.00 lei fără TVA.
Data:
27 sept 2024, 14:29
Subiectul întrebării:
Condiţiile prezentării ofertelor
Întrebare:
Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Solicitam respectuos sa modificati Anuntul de participare conform legii 131/2015.
Răspuns (27 sept 2024, 16:39):
Toate informatiile solicitate se depun intr-un singur set, conform cerintelor impuse din pct.16 al anuntului de participate impreuna cu prezentatea ofertei
Data:
27 sept 2024, 16:44
Subiectul întrebării:
Deviz de cheltuieli
Întrebare:
„Deviz de cheltuieli”, ce fel de document este acesta pentru procedura de achizitie bunuri?
Răspuns (29 sept 2024, 08:37):
Corectat. Trebuie de prezentat anexa nr.22 (specificația tehnică) și nr. anexa nr.23 (specificația de preț) din documentația standard
Data:
30 sept 2024, 15:35
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
De ce solicitati Informatii despre ofertant daca solicitati DUAE (in el este specificat toata informatia despre ofertant), totodata, explicati ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara”?
Răspuns (30 sept 2024, 16:38):
Autoritatea contractantă are obligația de a stabili criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Referitor la ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara” Vă rugăm să luați cunoștință cu Anexa nr.1 la Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021 Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri (pct. 30), care este plasat la documentele procedurii de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.