1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2024 09:08
până la 13.10.2024 10:27
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2024 10:27
până la 23.10.2024 10:27
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 239 828,52 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2024, 9:08 - 13 oct 2024, 10:27
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2024, 10:27 - 23 oct 2024, 10:27

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură SUPLIMENTAR conform necesităților IMSP - beneficiari pentru anul 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 9:08
Data ultimilor modificări
11 oct 2024, 10:27
Achizitii.md ID
21283744
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
lista de distribuție 26.09.2024 sutura suplimentar.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
formularele 10.10.2024 sutură suplim.xlsx
Documentele la ofertă
-
11.10.24 10:27
anunt de participare 10.10.2024.signed.pdf anunt de participare 10.10.2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
11.10.24 10:27
Data:
26 sept 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Termeni de livrare
Întrebare:
Sint loturi, unde cantitea solicitata este 12 suturi (1 cutie) sau 24 sutiri (2 cutii).... Termeni de livrare, NOTA nr.5 spune ca "În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe....". Spre exemplu, daca un OE va cistiga urmatoare LOTURI #4 (1 cutie); #5 (1 cutie); #26 (2 cutii); #29 (1 cutie); #30 (1 cutie); #31 (2 cutii); #32 (2 cutii); #33 (1 cutie), care cumulativ se fac 11070 lei fara TVA si evident ca acest caz se cade sub cunditia ca marfa trebuie sa fie livrata "În baza tranșelor 60% si "În baza bonurilor de comandă 40%". Atunci in acest caz, cum se va realiza livrare in transe conform NOTA nr.6, care spune ca "Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus;"? In genere, puntru orcie licitatie cu sutura, contie de livrare trebuie sa fie 100% pentru orice LOT, unde cantitate suturii este mai putin decit 10 cutii (sau 120 suturi), puntru ca majoritatea producatorilor nu tin stoc pentru material de sutura si pentru a produce o anumita cantitatea de sutura ei aplica comanda minima spre comanda, care in medie constituie 120 suturi (sau 10 cutii).Tot asa, informativ, va aducem la cunostinta produatori de sutura in genere nu mentin stocuri si la toti producatori (din Europa, din China, Turcia si India si alte tari), timp medie de producere a suturii variaza intre 60-90 de zile.
Răspuns (11 oct 2024, 10:25):
Bună ziua. În legătură cu întrebarea dumneavoastră privind desemnarea ca și câștigător pentru toate loturile licitate, dorim să vă informăm că, în conformitate cu legislația aplicabilă, rezultatele evaluării ofertelor nu pot fi previzualizate înainte de finalizarea procesului de evaluare, astfel nu putem spune dacă o careva ofertă va fi sau nu desemnată câștigătoare pentru toate loturile enumerate și nu putem da răspuns la presupuneri. Totodată, de accentuat, că procedura de achiziție în cauză este una centralizată, astfel a fost indicat un termen general, si nu poate fi individualizat per lot. mai mult ca atât, răspunsul la întrebare il puteți găsi în Notele 4,5 și 6 : 4. Livrarea bunurilor conform tranșelor de livrare se execută prin coordonarea prealabilă dintre Beneficiar și Furnizor cu 5 zile calendaristice înainte de livrare. În cazul unor impedimente din partea Beneficiarului de a recepționa Bunurile (ex: lipsa spațiului suficient de depozitare), Beneficiarul va înștiința Furnizorul în privința termenului (ziua/luna) până la care vor fi recepționate Bunurile, însă cu respectarea graficului de livrare indicat în tabelul de mai sus; 5. În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe. În cazul necesității livrării bunurilor în 2 tranșe, Beneficiarul în mod obligatoriu va înștiința autoritatea contractantă (CAPCS) și Furnizorul, în acest sens, prin intermediul unui demers oficial, în termen de pînă la 10 zile din data intrării în vigoare a contractului. În caz contrar, se va considera aprobarea tacită a livrării bunurilor într-o singură tranșă. Totodată, se va lua în calcul că în cazul aprobării tacite de livrare într-o singură tranșă, livrarea se realizează nu mai târziu de 90 zile de la semnarea contractului. În cazul în care se solicită livrarea în 2 tranșe, atunci aceasta se realizează după cum urmează: I tranșă – nu mai târziu de 90 zile de la semnarea contractului, II tranșă – nu mai târziu de 30 septembrie 2025; 6. Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus; *Ambalaje secundare integrale nu presupune cutii colective/pentru depozitare angro.
Data:
27 sept 2024, 10:49
Subiectul întrebării:
Lot nr. 60 POLYDIOXANONA USP 0, ac 48 mm
Întrebare:
Buna ziua. In denumirea lotului este indicat USP 0. In specificatie tehnica USP 1 (3,5 Metric). Corectati va rog care este din ele corecta.
Răspuns (11 oct 2024, 10:17):
Bună ziua. Într-adevăr s-a omis modificarea mărimii USP din 1 în USP 0, ceea ce este specific pentru 3,5 metric. Astfel, în urma confirmării noilor specificații tehnice cu beneficiarul final, se vor opera modificări prin corectare. Vă mulțumim pentru atenționare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.